return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Mondelinge Examens

Push2005
quote:
Originally posted by TOR
Dat zijn allemaal van die overbodige zaken die de aandacht van de essentie afleiden.

Mja, dat het niet met je vak te maken heeft daar ga ik akkoord mee... Maar het biedt toch wel een surplusje vind ik :p
Waarom dragen zakenlui kostuums? Om beleefd en zelfzeker over te komen denk ik toch... Het heeft ook niets met het aflsuiten van een contract te maken hé.
Soliplex
quote:
Originally posted by Push2005
Dat heeft niet noodzakelijk met "tijden veranderen" te maken. De verplichting van het dragen valt wel weg; maar tis nie omdage een kostuum draagt dage "ouderwets" ofzo zijt é :)

Da bedoel ik daar ook helemaal ni mee. Kheb het zelf ook nog gedragen, maar kvoel mij daar echt een stijve hark in, dus ja.
Met tijden veranderen bedoel ik: de kloof tss student en prof wordt gewoon kleiner en kleiner, zeker in richtingen (zoals de mijne) waar er ni al teveel studenten zitten.
Shadowkid
quote:
Originally posted by Push2005
Waarom dragen zakenlui kostuums? Om beleefd en zelfzeker over te komen denk ik toch... Het heeft ook niets met het aflsuiten van een contract te maken hé.

Om zich te onderscheiden van het gewone volk :p

Dunno, hoe die gewoonte er gekomen is maar ik vind dat dat weinig te maken heeft met zelfzeker overkomen. Iemand die gewoon deftig gekleed komt in kledij waar hij zich goed in voelt kan denk ik veel zelfzekerder overkomen dat iemand die een kostuum aandoet maar er zich erg onzeker in voelt. Als ge continu zelfzeker wilt overkomen moet ge het uiteindelijk ook gewoon zijn. En beleefd, mja, is voor discussie vatbaar. Het is gewoon iets dat zo gegroeid is in de cultuur/maatschappij denk ik (maar imo wel onnodig want het voegt niets aan waarde of kwaliteiten toe).
Bertn
Image building he... mensen vertrouwen al sneller een nette zakenman in kostuum dan een clochard... dat heeft allemaal te maken met onze hersenverbinding, stereotypes, enzovoort...
Tiger777
quote:
Originally posted by Bertn
Image building he... mensen vertrouwen al sneller een nette zakenman in kostuum dan een clochard... dat heeft allemaal te maken met onze hersenverbinding, stereotypes, enzovoort...

Dat zal het waarschijnlijk wel zijn... Ge komt deftiger over.
Als ge daar voor u examen toekomt zonder u in een week te hebben gewassen, daar zit te stinken uit uwen bek in kleren met vlekken op waar niemand nog juist de oorsprong in kan herkennen, denk ik dat ge sowieso al iets goed te maken hebt. Tis gewoon ja, geeft die mannekes gewoon het gevoel datze belangrijk zijn en ze vinden u leuk en als ze u leuk vinden aan ze u misschien een puntje meer geven, en daar komt het dus soms op aan.

Trouwens, ni van belang is veel gezegd. Hoe belangrijk is het in deze wereld ni om uzelf te kunnen verkopen :conf: . U plan mag dan nog zo goe zijn, als ge het ni kunt verkopen, zult ge voor altijd nen armoezaaier zijn.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium