|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Jah, dat hangt van de persoon af he. hoedanook speelt ge daar toch een rolleke, allé, ik toch. Normaal ben ik niet zo iemand me ne stevige ruggegraat, maar alst mondeling examen is probeer ik altijd ijskoud zelfverzekerd over te komen.
Ik bedoel, die mannekes die hebben ni liever dan da gij moeite doet voor hun, daar hebben ze jaren hun klooten voor afgedraaid omdat ze denken dat ze respectabel zouden zijn daarom. Streel hun ego door een effor'ke te doen. Ze zijn ook ni blind eh, percies of iémand is het gewoon een kostuum te dragen:haha: En feit, als der kaka uit uwe mond komt zal het niks helpen, maar misschien maakt het wel het verschil tussen een 9 of een 10. |
Vind ik ook :)
Ik vind dat het dragen van een kostuum ergens wel een teken van respect is, maarja das miss een "ouderwetse" opvatting :p
Ik voel me alleszinds nie ongemakkelijk of stroef erin ;) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik vind dat het dragen van een kostuum ergens wel een teken van respect is, maarja das miss een "ouderwetse" opvatting :p
Ik voel me alleszinds nie ongemakkelijk of stroef erin ;) |
Da wilt ni zeggen dàt ge ze ook respecteert. Ik kijk die pipo's altijd recht in de ogen tot ze der zelf ongemakkelijk van worden en hun ogen wegdraaien :toothless
ik voel mij daar wel stroef in, maar ik kan het verbergen.
Verlede jaar heb ik 6 kilometer gestapt met zo van die leren schoenen... Man, pijn.... Mijn hiel was helemaal afgesleten en der stond langs beide kanten een blaar op :haha: |
|
|
| Bertn |
ik deed elk examen in gewone kledij. Vanmorgen nog een mondeling
examen gemaakt aan de faculteit economie (keuzevak) en ook daar zat iedereen gewoon in losse kledij... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Veel hangt gewoon af van de mentaliteit die heerst binnen de school en de richting. In sommige omgevingen zijt ge ne weirdo als ge dat wel doet, in andere bent ge het als ge dat niet doet. |
Bij ons dragen alle Rechtenstudentjes dezelfde kostuums bij examens: zwart kostuum, wit hemd, plastron, gladde schoentjes, haar naar achter gekamd en zo'n leren aktetasje bij. :D
Bij ons in de faculteit is da veel minder, maar ik doe toch meestal wel een deftig hemdje met een veston erover aan. Ge kunt best gekleed gaan zonder ook effectief een volledig kostuum aan te doen :)
En ja, dat is ook een beetje voor het zelfvertrouwen, en ook wel een beetje naar de prof toe om te laten blijken dat je zijn of haar vak serieus genoeg neemt om u er voor op te kleden ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En ja, dat is ook een beetje voor het zelfvertrouwen, en ook wel een beetje naar de prof toe om te laten blijken dat je zijn of haar vak serieus genoeg neemt om u er voor op te kleden ;) |
Dat bevestigt eigenlijk mijn stelling uit de examenthread, want wat heeft dat nu in godsnaam met de stiel te maken die je aan het aanleren bent?
Dat zijn allemaal van die overbodige zaken die de aandacht van de essentie afleiden. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|