return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Mondelinge Examens

Blue Sky 99
Nog nooit een kostuum gedragen voor een mondeling examen en ik heb er toch elk semester enkele, weinig mensen die het doen (al zijn ze er wel) maar ik zie het nut er niet van in. Ik zou me er eerlijk gezegd eerder debiel dan professioneel in voelen :)
Vishnu
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Voor mijn thesisverdediging ben ik natuurlijk WEL in kostuum geweest en ik kan mij nie indenken dat er iemand is die dat niet heeft gedaan

Wel, ik bijvoorbeeld al niet :)

Veel hangt gewoon af van de mentaliteit die heerst binnen de school en de richting. In sommige omgevingen zijt ge ne weirdo als ge dat wel doet, in andere bent ge het als ge dat niet doet.
TOR
quote:
Originally posted by Tiger777
Kostuum. Ge komt daar sowieso serieuzer in over

Daar ben je veel mee als er kak uit uw mond komt :)
En dat zal er uit komen als je niet de gewoonte hebt om kostuums te dragen. Want dan voel je je absoluut niet op je gemak. Het grootste deel van de kostuumdragers komt erg stroef over, net om die reden. Je merkt echt dat die er zich niet goed in voelen.

Ik ging natuurlijk niet in een gescheurde jeans naar het examen, maar ik kleedde me niet anders dan tijdens het jaar. Idem voor thesisverdediging.
Magistrate
vandaag mondeling gehad, in kostuum... is ook wel de gewoonte bij rechten:)
Tiger777
quote:
Originally posted by TOR
Daar ben je veel mee als er kak uit uw mond komt :)
En dat zal er uit komen als je niet de gewoonte hebt om kostuums te dragen. Want dan voel je je absoluut niet op je gemak. Het grootste deel van de kostuumdragers komt erg stroef over, net om die reden. Je merkt echt dat die er zich niet goed in voelen.

Jah, dat hangt van de persoon af he. hoedanook speelt ge daar toch een rolleke, allé, ik toch. Normaal ben ik niet zo iemand me ne stevige ruggegraat, maar alst mondeling examen is probeer ik altijd ijskoud zelfverzekerd over te komen.
Ik bedoel, die mannekes die hebben ni liever dan da gij moeite doet voor hun, daar hebben ze jaren hun klooten voor afgedraaid omdat ze denken dat ze respectabel zouden zijn daarom. Streel hun ego door een effor'ke te doen. Ze zijn ook ni blind eh, percies of iémand is het gewoon een kostuum te dragen:haha: En feit, als der kaka uit uwe mond komt zal het niks helpen, maar misschien maakt het wel het verschil tussen een 9 of een 10.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium