return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Mondelinge Examens

Shadowkid
Hangt af van vak tot vak. Voor de taalvakken, waar het meestal draait rond een conversatie voeren in een bepaalde taal, kleed ik mij gewoon deftig met een hemd enzo. Als ik mondeling heb voor een vak als recht en dergelijke, zal ik eerder een kostuum aandoen omdat de sfeer ook meestal al wat serieuzer enzo.
Soliplex
Ben mijn eerste examen gewoon in korte broek en t-shirtje gaan doen, geen kat die iets gezegd of gemerkt heeft. Tijden veranderen....
Transfusion
Sowieso kostuum eh, komt beter over imho.
FCB_Fanatic
kheb eigenlijk in mijne studententijd nie echt veel mondelinge examens gehad, vooral voor de taalvakken eigenlijk en daarvoor ging ik nie altijd een kostuum aandoen. Hing een beetje af van de prof.

Voor mijn thesisverdediging ben ik natuurlijk WEL in kostuum geweest en ik kan mij nie indenken dat er iemand is die dat niet heeft gedaan
Push2005
quote:
Originally posted by Soliplex
Ben mijn eerste examen gewoon in korte broek en t-shirtje gaan doen, geen kat die iets gezegd of gemerkt heeft. Tijden veranderen....

Dat heeft niet noodzakelijk met "tijden veranderen" te maken. De verplichting van het dragen valt wel weg; maar tis nie omdage een kostuum draagt dage "ouderwets" ofzo zijt é :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium