|
|
| FenixStyle |
| Geef mij maar ne Tour de Trance :toothless |
|
|
| Zehra |
Ik peins dat we allemaal gaan verschieten van Der Jan. :o
Niet dat ik er zo'n grote fan van ben, maar het is natuurlijk leuker voor de Tour zelf als hij dit jaar écht goed is.
En de vraag blijft of Basso zijn vorm van de Giro nog heeft kunnen aanhouden. Zijn afzeggen voor de ploegentijdrit in Eindhoven vorige week (die CSC wél won) kan een veeg teken zijn...
edit: Jasper speaking dus |
|
|
| jeronimo_jd |
Wat mij betreft wint Ullrich de tour. Ullrich is een beest. In de bergen gaat hij het wel moeilijk hebben om Basso bij te houden, maar volges mij kan hij dit goedmaken in het tijdrijden.
Hij is ook zeer gemotiveerd denk ik, nu hij eindelijk de tour na 5 keer tweede te eindigen nog eens kan winnen. |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Eindelijk nog eens nen interessanten TDF! Ik hoop op een sterke strijd tussen Basso en Ullrich of eventueel Vinokourov.
En uiteraard op groen en enkele ritoverwinningen voor Boonen! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
In de bergen gaat hij het wel moeilijk hebben om Basso bij te houden, maar volges mij kan hij dit goedmaken in het tijdrijden.
|
Dat zegt bijna iedereen die ik ken. Maar Basso in topvorm verliest echt niet meer dan een minuutje op Ullrich in een tijdrit van 50 kilometer. En als er nog wat hellend werk bijzit zelfs nog minder. :)
En als er wat steilere cols bijzitten pakt Basso sowieso veel tijd op Ullrich, want das meer het type voor de lopende cols. Dus ik weet het ni hoor, het zal in ieder geval spannend zijn :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|