return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Beta t-shirts - Interesse?

CygnusX
Flauwe plezante oliver had de vorige thread verwijderd, god mag weten waarom. Omdat er toch interesse bleek te zijn in een nieuwe bestelling, maak ik nu deze thread.

Als er genoeg replies zijn (+/- 20 geïnteresseerden), dan maak ik een nieuwe thread om de echte bestellingen op te nemen (maat/aantal/kleur/...). Daarna wordt de exacte prijs berekend en komt er weer een nieuwe thread, voor de betalingen. Als dat gebeurd is, ga ik ze bestellen en dan duurt het nog een 3-tal weken voor je ze hebt :)

In deze coole grafiek zie je hoe de prijs evolueert naarmate er meer bestellingen zijn:
Normaal zijn de prijzen nog hetzelfde, maar voor alle zekerheid heb ik nog een mailtje gestuurd naar de winkel. Als er antwoord op komt, dan post ik het hier.

De geïnteresseerden:
Devilex
Den Backer
Real
quote:
Originally posted by CygnusX
In deze coole grafiek

² :eyespop:
Push2005
quote:
Originally posted by CygnusX
de vorige thread verwijderd, god mag weten waarom

:haha:

Kweet nog een par namen :p

Diddi
Bunz
Vishnu
Magistrate
Tomorrow Traxx

Btw uw grafiek klopt niet :p
En zeker van dat 1 T-shirt zo'n 75 euro kost :conf: ... In zo'n mini-onderneming daze op school doen is da toch wat minder dacht ik :)
FenixStyle
Devilex
Den Backer
FenixStyle
Tiger777
^^ ge hebt leggingskosten wijsneus :p Zo een basiskost om een drukmachien vuil te maken.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium