return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 
Beta t-shirts - Interesse?

Antony
quote:
Originally posted by djcresto
en da voor nen basketter :D

ach, me men heerlijk shot en loepzuivere techniek kannek nog net mee me de breej manne. af en toe wordek wel is 'opzijgezet' en zo kommek in defence wel soms te kort... :p

en grappig, plaats voor 2 uitpuilingen :D die unisex is de t-shirt die ge overal gratis krijgt alsge ergens ga werken en wa promo-stuff moet dragen. (kijk het maar na, zo heb ik al stuk of 10 B&C shirts in men kast liggen) en meestal fitten die mij ni zo goed, dermee dak wa verder zocht.
djcresto
quote:
Originally posted by Antony
zo heb ik al stuk of 10 B&C shirts in men kast liggen) en meestal fitten die mij ni zo goed, dermee dak wa verder zocht.

Kvind die kwaliteit best wel meevallen. Voor promo t-shirts zijn die B&C van 150gr zeer goed imo. Ik gebruik die ook altijd om te sporten en die gaan toch vrij lang mee. Als ge iets betere kwaliteit wilt gaat ge best voor 190gr natuurlijk.
Antony
quote:
changed my mind

(dankuwel antony ;))

eindelijk begrip en respect :) (en iemand da men naam juist schrijft)
Tiger777
quote:
Originally posted by diddi
Tiger777 = tettezot :crazy:

:confused: Hij heeft een beetje gelijk :confused: :D

Blijkbaar toch een gevoelig punt aangesneden hier... zo'n heftige reacties :stongue:
Glexx
Misschien is het hier al eens eerder gevraagd, maar ik heb geen zin om 10 bladzijden te lezen ;)

Is één van de modellen iet of wat aanspannend?

Thx.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium