|
[27-08-2006] Dancetour - Zuiderpark, Den Haag !!!GRATIS!!!
|
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik denk dat je de populariteit van Schulz op dit moment wat onderschat. Ik sta niet raar te kijken alsie de top tien in komt rollen dit jaar...
|
Zo, de eerste normale reply hier :)
Oke, dat wist ik niet. Heb hem in ieder geval nooit zo gezien. Is hij nu 'de man' na Armin/Ferry/Tiesto of wat? Zo ver zit ik namelijk niet in de trance (behalve Sander K. :p). Hoe liggen de verhoudingen tegenwoordig Ruben? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Edit, voor mij is dit de eerste echte dikke Dancetour Line-up trouwens... het sprak me nooit zo onwijs aan, maar met Remy, Sander, Markus en Armin is het een dubbeldikke vette line-up als je het mij vraagt! |
Idem ben helemaal happy met de line-up en helemaal dat het op 5 minuten lopen van mijn huis is....oftewel rollend naar huis :D |
|
|
| magrec |
| precies line up is goed voor een gratis feessie. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zo, de eerste normale reply hier :)
Oke, dat wist ik niet. Heb hem in ieder geval nooit zo gezien. Is hij nu 'de man' na Armin/Ferry/Tiesto of wat? Zo ver zit ik namelijk niet in de trance (behalve Sander K. :p). Hoe liggen de verhoudingen tegenwoordig Ruben? |
Paul Van Dyk er nog bij en dan is Schulz denk ik de 5e man (op trance gebied dus), voor Above & Beyond en Andy Moor gok ik zo... En wellicht nog ergens ATB ertussen. Die stelt in NL niet zoveel voor, maar is wereldwijd ook heel groot. |
|
|
| Dr Oetker |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
Dancetour den haag in het zuiderpark!
Zondag 27 augustus, de gehele dag!
GRATIS!
Line up tot nu toe:
- Armin van Buuren
- Remy
- Sander Kleinenberg
- more to be confirmed (including one very big name! maar dat is nog een geheimpje :p )
:D |
Een perfecte afsluiting van de zomer. Ik moet de volgende dag weer naar school :whip: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|