return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
[27-08-2006] Dancetour - Zuiderpark, Den Haag !!!GRATIS!!!

SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Snuggle en ik zitten ook op phono en partyflock...Wie zegt dat wij kotsen op schulz?? Wij zeggen alleen dat het geen grote dj is. Je maakt het weer erger dan het is.

LOL inderdaad. Ik kots nul komma nul op Schulz, ik weet niet waar jullie dat lezen? Ik zeg alleen dat het GEEN grote DJ is. Wat verstaan jullie dan objectief gezien onder grote DJ? Dan kan je een Benny Rodriguez OOK een grote DJ noemen, netzoals een 16 bit Lolita's. Niet dus, dat zijn geen wereld DJ's.

Groovecollection vs TA....over beren op de weg zien gesproken...LOL. Dusssssss........
Siesta
Ja en Sander Kleinenberg is ook een trens dj :p

Maja die is niet meer dope nu natuurlijk omdat ie nu bekend is
SnuggLe
quote:
Originally posted by Siesta
Ja en Sander Kleinenberg is ook een trens dj :p

Maja die is niet meer dope nu natuurlijk omdat ie nu bekend is

Ja Gerrit, Kleinenberg is een tranceDJ, dus ik ben een grote trancert. l33t he?

(k)

Sander K. blijft altijd dope! :p
Siesta
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja Gerrit, Kleinenberg is een tranceDJ, dus ik ben een grote trancert. l33t he?

(k)

Sander K. blijft altijd dope! :p

begon al even te twijvelen maar weet het nu zeker! :D

anyways ik mag sander k ook wel. dus ik ben ook weer trancenicht :cool:
eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
LOL inderdaad. Ik kots nul komma nul op Schulz, ik weet niet waar jullie dat lezen? Ik zeg alleen dat het GEEN grote DJ is. Wat verstaan jullie dan objectief gezien onder grote DJ? Dan kan je een Benny Rodriguez OOK een grote DJ noemen, netzoals een 16 bit Lolita's. Niet dus, dat zijn geen wereld DJ's.

Ik denk dat je de populariteit van Schulz op dit moment wat onderschat. Ik sta niet raar te kijken alsie de top tien in komt rollen dit jaar...

Edit, voor mij is dit de eerste echte dikke Dancetour Line-up trouwens... het sprak me nooit zo onwijs aan, maar met Remy, Sander, Markus en Armin is het een dubbeldikke vette line-up als je het mij vraagt!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland