|
|
| LightForce |
Nu we het toch over politieke partijen hebben met die thread over Pim Fortyn. Wil ik graag van jullie weten op welke partij jullie gaan stemmen.
Graag bij je keuze een toelichting :)
Deze poll is voor iedereen dus niet voor alleen kies-gerechtigen ;) |
|
|
| kolkiewolkie |
weet het dus echt nog niet...
heb er al wel over na zitten denken... (ook LN)...
maar partijen waar ik mij wel in kan vinden hebben op teveel punten weer ZULKE ENORM STUPIDOS ideeen...
misschien stem ik wel helemaal NIET (kan toch, weet dat dat niet goed is, maar toch...)
wat er ook gebeurd.... (beetje (beetje maar): als die f****** netelenbos maar niet terugkomt...sjies, wat hebbik een hekel aan dat wijf zeg....(me heeft ook rijbewijs ja))
mzzl
greetz kolkiewolkie |
|
|
| LightForce |
hahaha inderdaad *ng netelebos ;) maar ja als zij blijft mag je niet die wijze bak op je plaatje volledig benutten :p
Misschien wel helemaal niet benutten, zou me niks verbazen als dat mens ineens zegt van alleen maar auto's leveren met 60 pk :p
Ik heb trouwens in de Poll op VVD gestemt mede om wat rechtse plannen, maar dit is nog geen definitieve keuze van me. Ook ik zit beetje met de kwestie of ik nou wel of niet ga stemmen. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by LightForce
hahaha inderdaad *ng netelebos ;) maar ja als zij blijft mag je niet die wijze bak op je plaatje volledig benutten :p
Misschien wel helemaal niet benutten, zou me niks verbazen als dat mens ineens zegt van alleen maar auto's leveren met 60 pk :p
|
niet LEGAAL volledig benutten bedoel je..:p kan nu ook niet dus..
en dat van die 60 pk: zou me inderdaad niet verbazen als ze vandaag of morgen als afscheidscadeau fftjes op de proppen komt met zoiets als: een auto mag niet meer dan 60 pk hebben: iedere opgevoerde auto moet dan natuurlijk op de rollenbank enzo: huppetee, klap geld kwijt omdat jou auto door die illegaal gemonteerde sportuilaat er zomaar een monsterlijk 65 peekaa uitperst....naief mens:mad: :mad:
mzzl
greetz kolkiewolkie
ps: wegens aanhoudend commentaar zal ik ff mijn sig aanpassen (wou nieuwe maken, maar das mislukt...:( ) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
ik heb ook nog geen idee op welke partij ik ga stemmen.
Maar dat ik ga stemmen is zeker, dat je niet gaat stemmen vind ik enorm zwakjes (ik ga hier commentaar op krijgen....(kW?) ), wanneer je niet stemt heb je helemaal geen inspraak (niet dat je dat nu enorm hebt ofzo, maar toch).
Zal eerst s alle partijprogramma's moeten doorkijken voordat ik weet op welke partij ik ga stemmen.
GreetZ RubDub |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|