|
|
| Djeebie |
Ik ben absoluut geen D&B liefhebber, maar Roni Size vind ik zeker nog wel te pruimen. M'n huisgenoot heeft een hele tijd Return To V van hem gedraaid en die vind ik best vet.
Twee jaar geleden ook nog een stukje Aphrodite meegepakt op Lowlands, maar ik had het na een kwartier toch echt wel gehad. |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik ben absoluut geen D&B liefhebber, maar Roni Size vind ik zeker nog wel te pruimen. M'n huisgenoot heeft een hele tijd Return To V van hem gedraaid en die vind ik best vet.
Twee jaar geleden ook nog een stukje Aphrodite meegepakt op Lowlands, maar ik had het na een kwartier toch echt wel gehad. |
Ja, maar Aphrodite gaat ook erg snel vervelen hoor. Ik heb het eigenlijk meer met Neurofunk/Trancestep-gerichte stijlen, maar ik denk niet dat die hier een kans krijgen in Nederland. |
|
|
| eieregooie |
| Vroeger (jaja) was Aphrodite teh bomb :eyes: |
|
|
| Lynxx |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Vage idd die drum 'n' bass. Ikzelf trek het zelf alleen maar als ik in een wide-open mood ben maar de massa kent het niet. De mensen die het wel kennen zitten vaak in de altoscene als ik zo in Enschede keek. Maar dan heb je het ook vaak over fulltime blowers zeg maar :D . |
Waar ik dus tussen woonde:tongue2 |
|
|
| basd |
Heb me hier en daar in Enschede en Hengelo inderdaad ook nog wel goed vermaakt op een avondje D&B.
Die Atmospheric D&B mix CD's zijn ook wel lekker relaxed om te luisteren, niet heel spannend allemaal maar goeie achtergrondmuziek. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|