|
|
| Blik |
jaja mensen, het is weer zover, het is weer carnaval onder de rivieren en ik heb mijn eerste avond er weer op zitten, het was SUPER!!! Het mooie is dat ze ook vette trance draaien (Fire Wire, Step Back etc....) en ook vette kneiters van carnavals zoals deze
http://members.home.nl/degexte2/Alt...T_feestteam.mp3
echt geweldig vind ik hem :D
Wie is er ook carnaval aan het vieren??
ps: als je carnaval nie leuk vind ga dan vooral niet replyen, maak je ons allemaal blij mee denk ik :D |
|
|
| Flipper01 |
Ik ga vandaag 1 dag carnaval vieren!!
Ik wordt strax om 15:00 uur opgehaald door een vriend van me! Hij is alleen thuis dus we gaan bij hem met een aantal lui alvast een Pre-Party bouwen!!
Rond 21:00 uur gaan we naar Arnhem om het feest voor te zetten!
En morgen ga ik om 15:00 op weg om op tijd te zijn voor Dj Moguai die om 17:00 uur begint te draaien :p :p
Veel plezier allemaal! |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Blik
jaja mensen, het is weer zover, het is weer carnaval onder de rivieren en ik heb mijn eerste avond er weer op zitten, het was SUPER!!! Het mooie is dat ze ook vette trance draaien (Fire Wire, Step Back etc....) en ook vette kneiters van carnavals zoals deze
http://members.home.nl/degexte2/Altijd_Lazerus_-_'T_feestteam.mp3
echt geweldig vind ik hem :D
Wie is er ook carnaval aan het vieren??
ps: als je carnaval nie leuk vind ga dan vooral niet replyen, maak je ons allemaal blij mee denk ik :D |
Waar vier jij dan carnaval waar ze dat sorrt platen draaien???
Greetz Muppet |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Muppet
Greetz Muppet |
In de Gompie natuurlijk
(petrus, je bent een mongool, je post is gedelete, als je het hier niet mee eens bent stuur je maar een PM ofzo. volgens mij staan er ook genoeg threads die mij niet interesseren.....) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Muppet
|
Cafe Gompie natuurlijk! Waar anders zou ik zeggen :)
Het was zekers vet gisteren hoorrr ! Die carnavalskraker is ook echt een tip trouwens...
(ah Blik je was me alweer voor...) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|