return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
webspace...

mantisnl
heey daar..

kheb een vraagje.. ik heb een site www.djmantis.tk en die is gehost door www.tripod.lycos.nl de platen erop zijn gehost door www.tripod.com

nu probeerde ik m`n nieuwe plaat te uploaden op www.tripod.com maar dat lukte niet helemaal.. hij stond er niet helemaal op...

ik heb nu een vraag: waar kun je goeie, gratis webspace kunt krijgen en die mp3 kan bevatten..

alvast bedankt,

DJ Mantis
DJ_Siesta
tja, ik weet ur ook nie zomaar 1tje, :(

kusje
Henkie_henk
lol lol..

ik ook nie.. maar je ken altijd probbe om je .mp3s te rename naar niet .mp3s :) bijv gif ofzow..?? of je gaat ze zippe..
mantisnl
hehe.. dat izzut um juist.. ik gebruik die site ook veel voor vrienden.. en die weten niet zo veel van pc`s af.. duz die snappe daar dat nix van.. van dat zippen.. en dat omzetten naar .mp3..

toch bedankt.. hopelijk krijg ik nog wat meer reacties :D
Henkie_henk
whaha okay okay.. maar als je ze ken lere dlle.. dan ken je ze ook lere unzippe :) toch? :p

anders moet je ff search doen hiero op ta.. ik heb toen k ooit search heb gedaan hier hele lijsten met sites gezien.. ook sites waar je mp3 kon uploade.. misschien ken je search op .. free webspace ofzow probbe..

later

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland