|
|
| mantisnl |
heey daar..
kheb een vraagje.. ik heb een site www.djmantis.tk en die is gehost door www.tripod.lycos.nl de platen erop zijn gehost door www.tripod.com
nu probeerde ik m`n nieuwe plaat te uploaden op www.tripod.com maar dat lukte niet helemaal.. hij stond er niet helemaal op...
ik heb nu een vraag: waar kun je goeie, gratis webspace kunt krijgen en die mp3 kan bevatten..
alvast bedankt,
DJ Mantis |
|
|
| DJ_Siesta |
tja, ik weet ur ook nie zomaar 1tje, :(
kusje |
|
|
| Henkie_henk |
lol lol..
ik ook nie.. maar je ken altijd probbe om je .mp3s te rename naar niet .mp3s :) bijv gif ofzow..?? of je gaat ze zippe.. |
|
|
| mantisnl |
hehe.. dat izzut um juist.. ik gebruik die site ook veel voor vrienden.. en die weten niet zo veel van pc`s af.. duz die snappe daar dat nix van.. van dat zippen.. en dat omzetten naar .mp3..
toch bedankt.. hopelijk krijg ik nog wat meer reacties :D |
|
|
| Henkie_henk |
whaha okay okay.. maar als je ze ken lere dlle.. dan ken je ze ook lere unzippe :) toch? :p
anders moet je ff search doen hiero op ta.. ik heb toen k ooit search heb gedaan hier hele lijsten met sites gezien.. ook sites waar je mp3 kon uploade.. misschien ken je search op .. free webspace ofzow probbe..
later |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|