return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Pukkelpop 2006
View this Thread in Original format
dj Zevan
Ik weet dat t nog heel ver af is

Een heel aantal namen zijn al bekend gemaakt
maar 1 ervan springt onmiddellijk in het oog !!!!
kijk zelf maar, het is de moeite

Pukkelpop voorlopige namen
Bunz
James Holden !!! :crazy:

khad et daarnet ook gezien, kwas aangenaam verrast moetk zegge
dj Zevan
staat blijkbaar voorlopig geprogrammeerd op donderdagavond in de boilerroom
Mystikal2006
Ik vind de affiche wel ok tot nog toe...
Nu alleen maar hopen da er nog een paar dikke namen bijkomen...
E-motion_error
James Holden op de affiche van Pukkelpop is toch niet zo verwonderlijk als je de affiches van de laatste 10 jaar bekijkt staan er altijd wel veel EDM-namen(en niet alleen techno artiesten)
Aanwezig in elk geval
TranceSeeker
LOL James Holden springt in het oog??
Radiohead springt in het oog!!
James Holden is maar een simpele dj die plaatjes komt draaien, hij is wel heel goed daar nie van, maar vergeleken met Radiohead is het toch maar en snotaap
Xilver
^ Ja maar gij hebt gene smaak, met uwen DJ MASH
Push2005
quote:
Originally posted by TranceSeeker
LOL James Holden springt in het oog??
Radiohead springt in het oog!!
James Holden is maar een simpele dj die plaatjes komt draaien, hij is wel heel goed daar nie van, maar vergeleken met Radiohead is het toch maar en snotaap

Radiohead mag dan misschien wel een legendarische groep zijn; we zijn hier nog steeds een trancecommunity en EDM staat hier boven alles hé :p Dus nogal logisch dat Holden voor de meesten als belangrijkste telt?

EN "draait maar wat plaatjes"; stel het nog wa belachelijker voor... Luister anders nog wa meer naar wereldmuziek :stongue:
Bertn
radiohead ownt natuurlijk alles en iedereen:p

maar holden bestempelen als "iemand die maar wat plaatjes komt draaien" doet het genie van die man helemaal geen recht:o
Jasperovitsj
En ik die dacht dat de "rock is per definitie beter dan EDM" attitude uitgestoven was :nervous:

Radiohead is geniaal in hun genre, Holden geniaal in het zijne. En dat valt onderling echt niet te vergelijken, hoe graag ge ook een hiërarchie wilt maken...

FUSyke
Geef mij maar de volgende namen: Tiga – Mylo – Erol Alkan – Digitalism – Lindstrom & Prins Thomas – Joris Voorn – Dave Clarke – DJ Hell
Tiger777
quote:
Originally posted by TranceSeeker
James Holden is maar een simpele dj die plaatjes komt draaien, hij is wel heel goed daar nie van,

Hier past maar 1 opmerking bij:
"LOL" :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement