return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 
Pim Fortuyn, wat een grappenmaker!

Rudy
Ik neem aan dat jullie mijn standpunt nu wel kennen en ik ga er ook verder nix over zeggen! Maar ik wil jullie allemaal wel ff een compliment geven dat er eindelijk weer een thread is waar er niet oppervlakkig geluld wordt en waar wel echt nuttige dingen in besproken worden!(en dan heb ik het over de beide standpunten)! Ookal heeft het nix met trance te maken dit is nou waarom je een forum wil lezen! BTW er is nog geen flamewar bezig, houden zo, das trouwens ook de rede waarom ik niet mee ga doen want anders onstaat hier meteen OORLOG!! :)
WTB
quote:
Originally posted by Rudy
Ik neem aan dat jullie mijn standpunt nu wel kennen en ik ga er ook verder nix over zeggen! ... BTW er is nog geen flamewar bezig, houden zo, das trouwens ook de rede waarom ik niet mee ga doen want anders onstaat hier meteen OORLOG!! :)

Hoezo, jij kunt toch net als ieder ander je mening geven en deze onderbouwen met argumenten. Ik zie niet waarom het "flamewar" zou worden als jij gewoon een goed beargumenteerde mening geeft. Zolang jij niet flamed zullen mensen jou ook niet flamen (toch?).

WTB.
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Jukx

"..heel lang geleden, in een land hier ver vandaan, leefde een meisje samen met haar moeder in een huisje in het woud. haar naam was Roodkapje.."

Siesta, doorloop jij alsjeblieft eerst eens al je 2e klas maatschappijleer-lessen alvorens hier zulk soort onzin uit te kramen.

whaha, we hebben geen eens maatschappij-leer daar zallet aan liggen:)
maarjah, je bent het hopelijk wel met me eens dat de regering van nu erg kinderachtig doet over pim en elefbaar ned

kusje
kolkiewolkie
zo, eindelijk alles gelezen..

kant kort doen, kant lang doen, maar het komt erop neer dat ik het wel met jukx, pjotr G en ruben dubbink eens ben (sorry voor de lui die ik hier vergeet)

afschaffen van grondwet numero uno..... tsssss, hoe dom en naief kan een mens toch wezen.....

ben trouwens wel mee eens dat er op punten veeeeel moet veranderen daar in denhaag... maar of dit nou de manier is.....

misschien dat ze eens wakker geschud moeten worden daro... vraag me alleen wel af hoe je dat nou zonder leefbaar nederland doet.... iig niet door op 1 van die grote partijen te stemmen volgens mij..

vb.: vind het belachelijk dat een bijstandsmoeder met 2 kids minder krijgt dan asielzoekers (gaan we weer... dat risico loop ik dan maar)

later..

greetz kolkiewolkie

(helemaal off topic: Sig is bijna klaar, hoeven jullie niet zover meer te scrollen :p )
Apoptosis
Zo, inmiddels heb k ook alle posts van deze thread gelezen... K heb dat hele gedoe niet echt gevolgd of zow, maar na alles gelezen te hebben komt het erop neer dat ik meneer Fortuyn een droplul vind. Die gozer met z'n mooie praatjes... Hij brengt het allemaal zo zacht alsof hij helemaal nix kwaads in de zin heeft, maar volges my meent ie er geen zak van en wilt ie t eigenlyk veeell verder door voeren, als t ff kan...

k vind ook dat t beleid van tegenwoordig niet bepaald goed te noemen is, maar het verbeteren daarvan moet niet op zo'n radicale manier.

Ik heb verder geen zin om er te diep op in te gaan en ook niet om allemaal argumenten te geven, want die zijn al genoemd.

Ltr :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland