return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Pim Fortuyn, wat een grappenmaker!

Pjotr G
Hey wel een goed idee van dat afschaffen van art 1 van de grondwet. Misschien krijgen we er dan in een later stadium erdoorheen dat islamieten die pas in nederland zijn een gele ster op hun paspoort moeten hebben. En eentje op hun jas, zodat je objectief kan zien wie er nu wel en wie er nu niet nieuwe islamiet is. Dan kunnen ze ook naar hun eigen winkeltjes enzo gaan, om onze culturen gescheiden te houden zodat ze niet met elkaar verstrengelen. Dan hebben zij hun problemen en wij de onze!

niet blind zijn. Er moet inderdaad wat gebeuren aan het buitenlander-beleid, maar leefbaar nederland is niet de weg.
magrec
quote:
Originally posted by Pjotr G
Hey wel een goed idee van dat afschaffen van art 1 van de grondwet. Misschien krijgen we er dan in een later stadium erdoorheen dat islamieten die pas in nederland zijn een gele ster op hun paspoort moeten hebben. En eentje op hun jas, zodat je objectief kan zien wie er nu wel en wie er nu niet nieuwe islamiet is. Dan kunnen ze ook naar hun eigen winkeltjes enzo gaan, om onze culturen gescheiden te houden zodat ze niet met elkaar verstrengelen. Dan hebben zij hun problemen en wij de onze!

niet blind zijn. Er moet inderdaad wat gebeuren aan het buitenlander-beleid, maar leefbaar nederland is niet de weg.

kijk jij hebt het door :)
Blik
Het enige wat ik weet is dat Pim Fortuyn niet dezelfde standpunten heeft als Leefbaar Nederland, Pimmetje gebruikt Leefbaar Nederland om bekend te worden
WTB
Fortuyn en Leefbaar Nederland uitelkaar!!

Het was net op tv: Leefbaar Nederland heeft Pim Fortuyn uit de partij gezet. Pimmy kan nu óf iets nuttigs met z'n leven gaan doen óf zelf een partij oprichten (Lijst Fortuyn bijvoorbeeld). Ik hoop dat 'ie er mee kapt want de waanideeën die deze man heeft horen niet in de Nederlandse politiek thuis.

WTB.
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Henkie_henk
ik heb zon vermoeden he.. dat leefbaar nederland vandaag of morgen naarbuiten komt met.. "het was niet zo bedoelt".. Kijk zelf zeg je ook als je een bekeuring krijgt "ah ze moeten die rotbekeuringen afschaffen" ...eigenlijk weet je wel dat het niet kan.. en nooit zal gebeuren maar toch zeg je dat.
De heer fortuyn heeft hoogstwaarschijnlijk elke dag te maken met beschuldigingen van racisme.. dus kan hij daarom deze uitlating hebben gedaan..
tadaa..

WTF!!!!! Bekeuringen afschaffen????? Ik snap echt niet dat mensen zo kunnen denken......ik ben het zo SCHIJTZIEK dat dit KUTland zo vol met hypocriete profiteurs zit :whip: Regels zijn alleen goed als je er zelf beter van wordt????? damn!!
/me bonkt met haar hoofd tegen de muur

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Daarnaast zal der nooit echt gevaar zijn voor afschaffing toch.. alle andere partijen zijn zwaar tegen afschaffing of aanpassing (meteen lekker punt om leefbaar nederland aan te pakken.. lol best zielig.. als gieren op hun prooi..

Dat dachten mensen ook in de tijd van Hitler "ach...zo ver zal het wel niet komen" maar ja.....6 miljoen joden mnder en ze wreven zich toch nog eens flink achter hun oren :rolleyes:

Ik heb me niet zo in die partij verdiept, maar wat ik zo heb gelezen (ID&T forum, HN forum etc)...het maakt mij bang dat zo'n partij zo populair kan worden. Dat zegt wel wat over de Nederlandse bevolking....ik snap gewoonweg niet dat zoveel mensen zo ontevreden kunnen zijn en zo kunnen lopen zeuren over "buitenlanders" en het asielzoekersbeleid...Maar ja...ik denk dat het volgend scholljaar in Zuid-Afrika nog wel een stukje erger zal zijn....

En over dat artikel van de grondwet.....er staat toch eigenlijk "Iedereeen is gelijk"
Dat betekent dus niet dat het artikel alleen over allochtonen vs. autochtonen gaat, maar ook over de balans tussen man en vrouw, over gehandicapten, over homo's en lesbiënes....Stel je voor wat dat allemaal teweegbrengt als je zo'n ontzettend belangrijk arikel afschaft!

Man....wat word ik hier moedeloos van :( Op de dag dat z'n klotepartij in de kamer komt ga ik door t lint en ga ik het Ark van Noach ritueel herhalen :)

[edit]
Leuk feitje trouwens.....mijn beste vriend, geboren in Nederland, op-en-top Leeuwarders, blanke moeder, indonesische vader....is vrijdagnacht door 8 van die FOKKING TERINGLIJENDE NEO-NAZI'S in elkaar gehuft...en het duurt niet lang of ik schiet die lui zelf door hun verrote varkenskoppen :whip:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland