return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Pim Fortuyn, wat een grappenmaker!

Flipper01
quote:
Originally posted by Jukx
nouja, laat maar hangen..
blijkbaar zien jullie niet in wat voor consequenties het afschaffen van dat artikel heeft.
kan ik jullie natuurlijk niet kwalijk nemen.. jullie zijn niet voor niks fan van pim fortuyn.

Ik ben idd een 'fan' van Pim, dat wil zeggen dat ik het in grote lijnen met hem eens ben.
Maar het afschaffen van het discriminatie artikel vind ik echt te ver gaan!!
Ik heb op zich nix tegen buitenlanders, maar ik ben wel van mening dat er wat moet gebeuren aan de economische vluchtelingen. Naar mijn mening zou het hele asielbeleid opnieuw opgesteld moeten worden. En dan moet er met name gekeken worden naar het feit dat hier al jaren vluchtelingen zitten die nog steeds niet weten of ze wel of niet mogen blijven. Ze mogen niet werken van de overheid, terwijl de meesten dit juist maar al te graag willen.
Om deze veranderingen door te kunnen voeren moet de 'stroom vluchtelingen' naar Nederland eerst gedeeltelijk stop worden gezet.
Maar dit is een eindeloze discussie zoals ik al heb gezegd en ik wil hier ook niet te diep op ingaan want dan ben je nog dagen aan het posten met als resultaat dat je alleen maar problemen hebt veroorzaakt :(

Wat je zal krijgen bij het afschaffen van de wet op de discriminatie is een chaos. Ik vind dit ook een erg domme uitspraak.
Ik ben er zelf nog niet over uit of ik op Leefbaar Nederland ga stemmen, ik ben het eens met een aantal standpunten, maar op sommige punten vind ik ze ook wel erg kortzichtig..
Ik heb nog ff de tijd om erover na te denken..
Optimus
quote:
Originally posted by Jukx
nouja, laat maar hangen..
blijkbaar zien jullie niet in wat voor consequenties het afschaffen van dat artikel heeft.
kan ik jullie natuurlijk niet kwalijk nemen.. jullie zijn niet voor niks fan van pim fortuyn.

die gozer wil gewoon hele radicale dingen gaan doen, maar camoufleert ze dan met een "onschuldig" verhaaltje als wat henkie_h als voorbeeld gaf. verhaaltjes die de dommen en goedgelovigen graag willen horen.

GO JUKX GO JUKX, Ik ben t dus met Jukx eens, zoals altijd:D

Sorry jongens, mar iwe op zo'n manier over een bevolkingsgroep praat..., dat kan helemaal niet vind ik...
Henkie_henk
ah ja ik heb me zeggie gedaan jukx heeft ze zeggie gedaan.. elkaar van standpunt verandre lukt toch niet.. onze discussie is over..
Jappio
Idd :o
Henkie_henk
maar toch had ik nog wat :)

ik heb zon vermoeden he.. dat leefbaar nederland vandaag of morgen naarbuiten komt met.. "het was niet zo bedoelt".. Kijk zelf zeg je ook als je een bekeuring krijgt "ah ze moeten die rotbekeuringen afschaffen" ...eigenlijk weet je wel dat het niet kan.. en nooit zal gebeuren maar toch zeg je dat.
De heer fortuyn heeft hoogstwaarschijnlijk elke dag te maken met beschuldigingen van racisme.. dus kan hij daarom deze uitlating hebben gedaan..
tadaa..

Daarnaast zal der nooit echt gevaar zijn voor afschaffing toch.. alle andere partijen zijn zwaar tegen afschaffing of aanpassing (meteen lekker punt om leefbaar nederland aan te pakken.. lol best zielig.. als gieren op hun prooi..

k had trouwens wel de journalist willen zien die dat antwoord van fortuyn noteerde of opnam.. haha.. dan zit je echt.. "ooo dit is em! dit is het interview dit is de zin".. en dan nix laten merken :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland