|
Pim Fortuyn, wat een grappenmaker!
|
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by tijs08
Sorry maar ik vind ze toch dom...
er zijn zat andere partijen waar ze dan op kunnen stemmen.
Ik vind het zoieso dom om op een party --> Pim te stemmen die alleen maar dingen roept....maar oplossingen heeft hij niet.
Ja zo ken ik er ook nog wel een paar. Dit moet anders dat moet anders... ja maar hoe :conf: :conf: |
"Sorry ik vind ze toch dom???"nou als je het een beetje onderbouwd zou ook niet verkeerd zijn.
"er zijn zat andere partijen waar ze op kunnen stemmen" de mensen hebben allang het vertrouwen in die partijen opgegeven dan ga je niet zomaar nog een keer op stemmen. Je blijft toch niet steeds dezelde fouten maken ???Net zoals een voetbal trainer een speler het vertrouwen geeft maar elke keer bakt die speler er niks van dan is het logisch dat ie een andere speler de voorkeur geeft...
"Pim te stemmen die alleen maar dingen roept....maar oplossingen heeft hij niet"
nou STOM GELUL wat je nu zegt...rond 14-15 maart komt zijn boek uit en daarin geeft ie oplossingen van de problemen die hij dan heeft aangekaart. Zoals hij vandaag al op TV zei zijn partij schreeuwt niet alleen van dat er alles fout is maar zal ook oplossingen voorleggen...In zijn boek zal hij breed en duidelijk uitleg en oplossingen geven over wat in zijn ogen fout is. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by tijs08
Sorry maar ik vind ze toch dom...
er zijn zat andere partijen waar ze dan op kunnen stemmen.
Ik vind het zoieso dom om op een party --> Pim te stemmen die alleen maar dingen roept....maar oplossingen heeft hij niet.
|
Je lijkt nu net dat politieke kopstuk waterhoofd.. die zei ook die hele discussie lang (van alle politieke kopstukken) dat de heer fortuyn geen oplossingen bied..
dan stelt waterhoofd ze vraag he.. bla bla hoe denkt u dat dan op te lossen.. vertelt pim fortuyn waar het probleem zit en hoe hij dit denkt op te lossen en waar paars gefaald heeft.. komt waterhoofd 3 seconden later weerrrrr met de heer fortuyn heeft geen antwoorde..
k vind die actie van dat boek dat fortuyn gaat uitbrengen wel heeel slim trouwens.. dat zal heel wat centjes opleveren.. daarnaast komen zijn ideen/ politieke standpunten zo goed aan de man.. want t zal natuurlijk niet alleen gelezen worden en over gesproken worden maar ook nog in het nieuws haha.. schitterend..
dan kan iedereen ook mooi alsnog de oplossingen lezen die hij zogenaamd niet heeft.. en dan mag je van mij alsnog zeggen hij geeft geen oplossingen.. maarja de paarse zooi heeft ook geen oplossingen geboden voor al langer spelende problemen.. dus wat waterhoofd nou loopt te zeuren over problemen maar geen oplossingen..
k vind bloempotkapsel trouwens wel redelijk goed nog.. die loopt nu ook te verkondigen dat bevolking ontevreden is en dat ze daar wat aan gaan doen..
paars loopt maar te zeggen van jaa maar jonges we hebbe ook stuff goed gedaan.. vroeger.. toen de aarde nog rond was.. Maar we leven nu.. tis echt waar..
hebbie nog d66.. sja.. ga maar lekker met je 8 zetels jongens! woehoe..
ik gaat grote overwinning voor fortuyn voorspellen.. maakt niet uit hoeveel meneer melkpak-niet-maatpak ook vanuit de toppen van ze tenen gemotiveerd is..
ps heeft iemand nog die discussie gezien?? van alle kopstukken.. haha skitterend.. geslagen hondjes waren t.. SKitterend.. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Akira
"Sorry ik vind ze toch dom???"nou als je het een beetje onderbouwd zou ook niet verkeerd zijn.
"er zijn zat andere partijen waar ze op kunnen stemmen" de mensen hebben allang het vertrouwen in die partijen opgegeven dan ga je niet zomaar nog een keer op stemmen. Je blijft toch niet steeds dezelde fouten maken ???Net zoals een voetbal trainer een speler het vertrouwen geeft maar elke keer bakt die speler er niks van dan is het logisch dat ie een andere speler de voorkeur geeft...
"Pim te stemmen die alleen maar dingen roept....maar oplossingen heeft hij niet"
nou STOM GELUL wat je nu zegt...rond 14-15 maart komt zijn boek uit en daarin geeft ie oplossingen van de problemen die hij dan heeft aangekaart. Zoals hij vandaag al op TV zei zijn partij schreeuwt niet alleen van dat er alles fout is maar zal ook oplossingen voorleggen...In zijn boek zal hij breed en duidelijk uitleg en oplossingen geven over wat in zijn ogen fout is. |
kheb die zin daaronder ook onderbouwd.
Maar dan nogmaals, jij zegt dat ze niet op dezelfde partij stemmen als vorige keer omdat ze het vertrouwens hebben opgegeven.
Daar kan ik nog wel inkomen, maar zoals in R'dam zijn er wat mij betreft weinig dingen die HELEMAAL niet zijn aangepakt ofzo.
Dan denk ik stem dan voor de oppositie ofzo. Maar niet voor een partij die dan misschien wel hard praat en ook OPLOSSSINGEN heeft maar die nogmaals de islam een achterlijke cultuur vind.
Als je een beetje gezond verstand hebt en je woont in R'dam dan ga j niet op Fortuyn stemmmen, om de simpele reden dat je op die manier de problemen.... buitenlander problematiek alleen maar erger maakt.
HIJ kan niet eens meer over straat in sommige wijken in R'dam. Denk daar eens over na, das niet voor niks. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
*knip*
|
"discussie van alle politieke kopstukken" ??
zo een discussie heet een debat en die politieke kopstukken worden ook wel lijsttrekkers genoemd.. oftewel het lijsttrekkersdebat.
wat is dat trouwens voor gezeur ineens dat Paars zo onwijs gefaald heeft?? (ik stem zelf ook niet voor een paarse partij maar goed.)
die fortuyn wil de illusie wekken dat paars helemaal niks gepresteerd heeft, maar een jaar geleden was iedereen nog zo ontzettend optimistisch want met de economie ging het zo ontzettend goed, werkloosheid sterk verminderd, er was geen begrotingstekort meer.. nee, we hielden zelfs geld over!! en kok was zo een goede premier, een ware vader des vaderlands en blabla.
nu gaat het sinds 11 september even wat minder met de economie en wordt de moslim-bevolking in een kwaad daglicht gesteld en ineens heeft paars kansloos gefaald en niks goed gedaan en geen oplossingen voor problemen gegeven en is de bevolking toch ineens zo ontevreden en blablalbla.
tuurlijk zijn niet alle problemen opgelost en zijn er ook dingen fout gegaan maar ik denk dat paars, per saldo, toch een positief eindresultaat behaalt heeft?
wat fortuyn nu doet is gewoon stemmingmakerij, hij wil onvrede over paars aanwakkeren om op die manier goedkoop stemmen voor zijn partij binnen te halen.
"dat politiek kopstuk waterhoofd", Dijkstal is zijn naam, heeft gelijk als hij zegt dat pim fortuyn gewoon niks concreets zegt maar alleen een beetje rond de hete brij heen draait.
het enige wat fortuyn zegt is dat er gesanneerd moet worden, met hetzelfde budget een hogere productiviteit moet worden behaald. en als er dan aan hem gevraagd wordt hoe hij dat van plan is dan staat dat allemaal wel in dat boek van hem wat ergens in mei uitkomt. met andere woorden: hij heeft er gewoon geen antwoord op.
ik begrijp ook niet dat de kiezers die op fortuyn stemmen dat pikken.. wil je het partij-programma van de partij weten waar je op wil stemmen dan zul je eerst tot 1 dag voor de verkiezingen moeten wachten en vervolgens zul je het ook nog in boekvorm moeten kopen! openheid van zaken geeft die fortuyn niet.. is dat omdat het gewoon allemaal luchtkastelen zijn die hij de kiezer voorhoudt?
en die balkenende ("bloempot politiek kopstuk") is al helemaal een huichelaar. omdat hij koste wat kost, het doel heiligt de middelen, in de coalitie wil komen loopt hij maar een beetje mee te lullen met fortuyn en zijn uitspraken een beetje te relativeren en goed te praten.
echt zoals die gast liep te praten tijdens dat debat zou je denken dat de CDA (een centrum-partij) nog rechtser is dan de VVD! balkenende is zichzelf en zijn partij wel heel erg aan het verlagen in de hoop wat extra stemmen binnen te halen. |
|
|
| magrec |
haha jukx volgens mij is cda ook een stuk rechtser dan de VVD, stelletje conservatieve mutsen daar :D
maarre Pim fortuin is niet vanwege 11 september zo erg tegen moslims daarvoor heeft ie al boeken vol over de islam geschreven. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|