return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 
Pim Fortuyn, wat een grappenmaker!

Miss Proximus
quote:
Originally posted by LightForce
Excuse Moi lady, maar volgens mij staan die quote's toch goed?? of ben ik nou scheel??? :p (is namelijk ook optie).
Wat jij hebt gezegd is gequote en onder jou naam, tenzij wat ik onder henkie's naam heb geplaatst ooit door jou gezegd is, maar kon dat niet terug vinden.
Maar ja als dit wel zo is mijn excuses :)

stel dat het wél henkie's quote was dan zou hij OOK naar Zuid-Afrika gaan, en dan ga ik dus never nooit niet meer...tenzij er dooien moeten vallen :D

ok....delete dit maar weeer Henkie :D of Blik.....daar zijn jullie toch zo goed in :stongue:
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus

stel dat het wél henkie's quote was dan zou hij OOK naar Zuid-Afrika gaan, en dan ga ik dus never nooit niet meer...tenzij er dooien moeten vallen :D

ok....delete dit maar weeer Henkie :D of Blik.....daar zijn jullie toch zo goed in :stongue:

mwah, ik delete bijna nooit posts, alleen posts die mij totaal niet aanstaan.... (zoals die van petrus ja, ik hou niet zo van mensen die mij commanderen iets te doen) dus deze blijft lekker staan, hoe stom ik je opmerking eigenlijk ook vind.

en jij neemt dat internet gebeuren iets te serieus vind ik, als henkie naar leeuwarden zou verhuizen zou jij spontaan naar maastricht verhuizen....:rolleyes: :rolleyes:
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

want WAKE UP PEOPLE!!!
hijs gewoon NEO!!

om dit even te benadrukken, een plaatje dat ik via een DOORSTUURMAILTJE (ik krijg ze nog steeds Jukx ;) )kreeg, dus zekers niet zelf gemaakt hoor ;) Maar goed.......dit is mijn standpunt

ow ja, als jullie hem te ver vinden gaan, zeg het maar, dan delete ik um wel.....heb hem trouwens niet hier in het forum gezet, anders kon ik nog wel s gedonder krijgen, dus het is op je eigen verantwoording dat je um gaat bekijken:

Plaatje mr. Fortuyn

GreetZ RubDub
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Blik

mwah, ik delete bijna nooit posts, alleen posts die mij totaal niet aanstaan.... (zoals die van petrus ja, ik hou niet zo van mensen die mij commanderen iets te doen) dus deze blijft lekker staan, hoe stom ik je opmerking eigenlijk ook vind.

en jij neemt dat internet gebeuren iets te serieus vind ik, als henkie naar leeuwarden zou verhuizen zou jij spontaan naar maastricht verhuizen....:rolleyes: :rolleyes:

tjong! Leeuwarden is wel ff MIJN stad jongetje :) Dus dat vind ik een beetje een verkeerd statement.

ik lees ook zovaak posts die mij niet aanstaan, en veel anderen vast ook, maar daar kunnen wij niks aan doen!! misbruik van je positie???
Kamaya
Ik wou ook nog even mijn zegje doen over dit hele Pim gebeuren:
Ik moet zeggen dat die gozer alles behalve dom is. Hij heeft echt wel nagedacht over de dingen die hij zegt. Dat afschaffen van artikel 1 slaat op het feit dat hij vindt dat je in Nederland veel te snel discrimineert. Het is trouwens ook maar een symbolisch artikel, er zijn weinig dingen gebeurt (denk aan rechtszaken) die echt iets te maken hebben met dit artikel. Pimmetje gelooft in een betere politiek door meer vrijheid van meningsuiting, en de andere partijen hebben dit helemaal als het andere uiterste opgevat. Leefbaar Nederland zelf is trouwens ook niet Pim he, vergeet dat niet. De uitspraken die hij heeft gedaan heeft ie op eigen houtje bedacht.
Kortom, die Pim is geen domme jongen, een beetje excentriek en niet een neonazi (nog niet). Het is dat iedereen die tegen is het meteen zo ver aangrijpt.
Ik wil wel zeggen dat ik het totaal niet eens ben met Pim en LN, ik vind het een klote partij en ik sta totaal niet achter ze. Wel typisch om te noemen is een voorbeeld van een nieuwspoll op sbs6, "ja, ik stem op Pim als hij alleen verder gaat", 90%!!!! v/d 4000 bellers was het hier mee eens. Dat zegt wel weer wat over deze kijkers, nietwaar? Ik probeer in deze post niemand af te kraken ofzo hoor, iedereen z'n eigen mening. Ik wil alleen maar uitleggen dat het hele verhaal wat genuanceerder is en vaak ontzettend overdreven.

Maar goed, de groeten van Kamaya

(P.S. ik stem op PvdA)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland