|
Pim Fortuyn, wat een grappenmaker!
|
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by LightForce
... |
hey!!!!!! je quote Henkie terwijl ik dat geschreven heb!~!!!!! wtf!!!!!!! ik wil niet geassocieerd worden met zo'n %!$@#!%!^! ok? :)
Ik heb t partijprogramma ff gelezen, en ik vond dat puntje van Bezuinigen op t leger wel aantrekkelijk! Nederland heeft bijna de duurste legertop van de wereld en verhoudingsgewijs meer generaals dan Duitsland!! Terwijl die ook een nite-misselijk leger hebben...
En toen ben ik naar de page van GroenLinks gesurfd en daar was ik het eigenlijk met alle punten eens :)
Ik vertrouw er niet op dat het waargemaakt wordt, maar ik geef ze door mijn stem wél t vertrouwen dat ze het zouden kunnen proberen :D |
|
|
| LightForce |
Excuse Moi lady, maar volgens mij staan die quote's toch goed?? of ben ik nou scheel??? :p (is namelijk ook optie).
Wat jij hebt gezegd is gequote en onder jou naam, tenzij wat ik onder henkie's naam heb geplaatst ooit door jou gezegd is, maar kon dat niet terug vinden.
Maar ja als dit wel zo is mijn excuses :) |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by Pjotr G
Wat ik trouwens ook heel vaag vind is dat Fortuyn BELOOFT de wachtlijsten te laten verdwijnen in de ziekenzorg. Hij zegt alleen niet hoe. Elke partij zou dat wel willen, maar hoe wil je dat nu weer doen? Die man maakt loze beloften om aan de macht te komen, dat merk je ook aan hoe hij de afspraken met zijn eigen partij gebruikt om zijn reet mee af te vegen. |
hebben we een discussie over gehad hier... wij denken dat ie ziekenzorg wil privatiseren, dus geen wachtrijen meer nee, maar ook 4/5 van de bevolking die het niet kan betalen...
en ja, als je het hem hoort uitleggen klinkt het allemaal heel logisch, en zelfs heel aantrekkelijk, en dat is nou juist het erge, die man weet alles zo te formuleren dat het goed klinkt, net als een zekere man die Hitler heette... maar in tegenstelling tot Hitler ging ons Pimmetje de fout in door VOOR de verkiezingen het al te bont te maken |
|
|
| The Groove |
Hoe we het ook wenden of keren Pim is best populair in dit kleine landje. Ik las ergens dat als hij een nieuwe partij opricht dat hij op 10 zetels kan rekenen met een max van 20. En 10 hiervan haald hij dan bij LN weg. Ik weet overigens niet waar dit opgebasseerd is, maar het is interessant om te zien waar dit heen gaat.
Voor alle duidelijkheid: ik ben een neutraal toeschouwer die zijn beslissing voor het kiezen van een partij nog moet nemen. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Gekhous
en ja, als je het hem hoort uitleggen klinkt het allemaal heel logisch, en zelfs heel aantrekkelijk, en dat is nou juist het erge, die man weet alles zo te formuleren dat het goed klinkt, net als een zekere man die Hitler heette... maar in tegenstelling tot Hitler ging ons Pimmetje de fout in door VOOR de verkiezingen het al te bont te maken |
euhm.... fout... nou.... euhm....
peilingen atm: minsten 10, maximaal 23 ofzo...blijkbaar leven wij in een community die dommer is dan de average TA-er (nee, ik kweek hier geen EGO, das niet de bedoeling iig), want WAKE UP PEOPLE!!!
hijs gewoon NEO!!
en idd, hij brengt het allemaal heel logisch, en ik kan me voorstellen dat zoals hij het brengt dit een boel mensen aanspreekt... vraag me alleen wel af of het die mensen nog steeds aanspreekt als je het ff anders uitlegt (die man is echt GOED in propaganda maken zeg!!sjies, word je niet goed van:whip: )
greetz kolkiewolkie
ps: denk wel dat LN zichzelf ook wel aan kant maken... staan op best wel een groot verlies....(from what I've heard..) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|