|
|
| SteveTranz4ever |
| Vilka ser jag ikväll ???? |
|
|
| Dragon Kick |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vilka ser jag ikväll ???? |
Jag fick inget svar vart man kunde skaffa tickets så det är lite för sent för mig att haka på, tyvärr:(
Nåja, inte fy skam att dra på bio heller för den delen, haha
Ni som drar, hoppas ni får det svinkul och se till att gunga golvet så man känner det ända till biografen;) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vilka ser jag ikväll ???? |
mememememe!
fast jag kommer va fett seg, haft typ influensan hela helgen å har ont i kroppen som fan just nu :p |
|
|
| Vizay |
herre gud, vet inte var jag ska börja riktigt. Vilken jäkla kväll.
Hade ju under helgen insjuknat i något influensaliknande sådär lagom passande så jag tänkte jag skulle ta det ganska lugnt. Satt å chillade under Mikas första lir eftersom det inte var något drag alls ändå. Sen gick dallas superstars på, då sprack alla mina planer om att ta det lugnt! :D
Killarna vet verkligen hur man rockar ett dansgolv med tunga grooves, helt patetiskt bra. Och sen när dom lirade sin remix (tillsammans med orkidea) av killa så ballade jag ur totalt.
Sen lite senare gick Super8 på, trevligt tänkte jag men nu måste jag verkligen ta det lugnt. Tji fick jag igen :p
Tog faktiskt några vilopauser men vad hjälpte det när han sen drar av en helt galen kombination av låtar.
Först Saltwater, sen Helsinki Scorchin å sen Venus av Stoneface & Terminal. Kan inte beskriva det med annat än ren å skär jävla eufori just då! :D
Orkade tyvärr inte Mikas sista del, var helt enkelt för slutkörd, benen bär knappt. Men jag är otroligt nöjd med kvällen iaf, finska maffian imponerade stort på mig iaf :)
helt klart 5/5 i betyg! :) |
|
|
| FredAcler |
Ja det var verkligen en galet bra kväll/natt.
Som sagt, det var lite segt början, men när Mika släppte
på smooky room så gick det bara inte att stå still längre :)
Dallas-grabbarna röjde på riktigt bra, men höjdpunkten för min
del var nog ändå Super8. Där snackar vi trääääns ;):D:crazy: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|