return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Monday Bar Summertrance med Helsinki Vibes ..::.. 5 juni

NooN
Kuisma är mannen bakom AR52 och det vill inte säga lite.
Vizay
jag dyker upp efter een snabb övertalningskampanj av polaren :p
Dragon Kick
Vart ska man bege sig till för att få tag i förköp, good ol´ C.U.M eller? :)

Och alla ni oldies (över 20)....ge fan i min förköpsbiljett!;)
zoric
Miika Kuisma har producerat ganska mycket bra saker och mycket riktigt har han släppt ganska mycket av det på J00F Recordings och hans egna skivbolag vid namn Subtraxx.

För er som inte vet så mycket om Miika och hans musik kan jag varmt rekommendera hans album som släpptes i slutet av 2005. Det heter Inwardgaze och innehåller 12 mycket bra låtar, Han släppte det förstås på Subtraxx.

Tycker också om hans tidigare låtar så som "Scorpio" "Ambush", "Orion" och "Yogatech" som han gjorde tillsammans med Christian Rusch. Det är verkligen några jättebra låtar som jag rekommenderar er att ge en provlyssning till. "Scorpio" är en av hans absolut bästa.

"Smoky Room" släpptes ju för inte så jättelänge sedan, men jag tycker inte att den håller lika hög klass som hans tidigare låtar.

Miika har också släppt låtar under "AR52", låtar som "Piiska", "Air Traffic" och "Timegate" är verkligen några bra exempel på hans sammarbete med DJ Tab och Luke Chen under det här namnet.

Det här ser förstås ut och vara något man skulle kunna tänka sig att gå på, men problemet kvarstår med folk som vill följa med samtidigt som jag inte riktigt vet hur man får tag på biljetterna då de förmodligen bara säljs i Stockholm. Kanske får maila MondayBar om detta ifall att jag ska gå..

Men där har ni Miika Kuisma i stort sett, främst bunden till J00F Recordings och Subtraxx Recordings.
Vizay
quote:
Originally posted by Dragon Kick
Och alla ni oldies (över 20)....ge fan i min förköpsbiljett!;)

hell no, har en ekonomi att tänka på också! :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden