return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Tiesto is voor mij weer helemaal nummer 1!!!

Rudy
Jaja, tiesto heeft het laatste jaar niet echt veel moois meer laten zien, beetje dezelfde tracks de hele tijd! Maar na gisteren woooohoooooo wat een koning blijft het!
Gister draaide hij met Seb Fontaine hier in Brighton! Seb Fontaine was lekker chill trance (zoals ik het maar noem) goed inkomen! Toen kwam om half 2 Mr. Tijs Verwest de dansvloer opgelopen! Stond die gast opeens naast me, ik zo WHAT THE ! Meteen achter m aangelopen! Staat hij zo in die DJ booth beetje populair te doen! Toen heb ik m eerst ff een hand gegeven, vond ik al mooi! Toen wilde ik ff een plaat aanvragen! Ik typ dus in me telefoon in: Gast kan je die plaat van Speedy J draaien! Ik geef m zo aan hem! Hij zo van: WTF cool man ben je Nederlands! Toen typte hij terug: welke! Ik: Ja die plaat die je op Dutch Dimension draaide! Hij: Oh Electrodeluxe! Hij zei dattie m eventueel nog wel ging draaien! Nou mooi dattie voorbij knalde! Iedereen uit zijn ster! Zijn hele set was gewoon compleet toppie! Alleen maar vette platen! 1 ding wat ik wel opmerkte was dat hij een keer een CD draaide in plaats van een plaat, looptie een beetje te CD-gayen! Hij draaide ook nog GODD vond ik wel apart, niet echt een tiesto plaat! In My Memory is ook bijna in zijn geheel voorbij gekomen, maar ook wat heerlijke nieuwe trancers die ik nog niet kende!
Het mooie was dat je gewoon echt naast hem kon staan en dat de DJ booth helemaal doorzichtig was dus je kon precies zien wat hij deed, die gast heeft dus echt techniek! Zo ing cool om dat ze zien!
Aan het einde typte ik nog in me telefoon in offie Dave Matthews band kon draaien! Hij wassem vergeten dus hij helemaal blij dat ik hem daaraan herinnerde! :D:D! Maar uiteindelijk draaide hij m niet.....en eindigde met Magik Journey, dat was zooooooooo mooi! Hele club blies bijna op man!
Toen was de party afgelopen en ik zag m nog op de dansvloer staan, ik dacht nu ik de kans heb ga ik met m lullen ook! Dus ik naar m toe en ik vroeg hoe de hij het 9 uur lang op DD kon volhouden! Hij zei dat het publiek zo mooi was iedereen helemaal uit zijn dak en 60% vrouwens maakte het helemaal top (compliment dus aan vele ta's hier :D)! Toen heb ik nog 5 mins ofzo met m lopen lullen over zijn tours en offie nog een CD ging uitbrengen! Maar hij liet niet echt veel info los! Toen zei hij aant einde nog: Sorry dat ik Dave Matthews niet meer draaide maar die paste niet echt meer ik de set beetje te softe plaat en ik had geen tijd meer voor een andere plaat er tussen! Toen nog ff een handtekening en een CDtje gekregen!
Was dus echt helemaal top, weer een avond om niet te vergeten!

Tiesto is en blijft een ing legend!

Latersch
Raymond
quote:

Tiesto is en blijft een ing legend!

Lijkt me duidelijk!!!!!!!!!!!

En btw Dutch-Dimension is echt iets om nooit meer te vergeten.........
TranceFool
Klinkt eg heeeeel stoer Rudy, echt cool man :D
Yarnie
Jah jammer dat je niet op dutch dimension was want dat was ook een top feest!! Cool dat ie nog ff je requestje draaide :p
En dmb - the space between (dj tiesto remix) is echt een leete tjoen.
!_PeTrUs_!
Cool voor je, maar de realiteit is hard en dus kan ik alleen maar zeggen dat het feestje in het niets valt vergeleken met afgelopen zaterdag. :D

En elke Dj werkt tegenwoordig met CD's, dus das ook niet zo'n verrassing eerlijk gezegt. Al die promo dinge die nog nie op vinyl zijn e.d.

Maar toch leuk voor je. Alleen volgende keer ff heen en weer hoppe hoor, want DD was wel extreem super vet.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland