|
|
| New Wave |
gheghe geweldig dit.
Ik dach, ik ga even kijken wie het eerste toehapt.......prachtig, onze grote vriend DJ Lex....whehehe
WHOOOOOOOHOOOOOOO, ik dacht dat je me gezeik zat was.....sukkel, praat dan niet met me....... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by New Wave
jongens jongens..komopzeeeeeeeeg
Jullie aanbidden die gast net zoals die kleine sletjes dat bij Jean doen......
Back to reality mensen......
Hij zuigt gewoon!!!!!!!
:o :o :o :o |
Hou je bek toch dikke vette techno kneus :whip:
(ja en nix een smily dit keer)
Afgelopen DD was gewoon associaal goed, dan dat komt vooral door de muziek keuze die mij erg aanstaat. |
|
|
| Jappio |
| Ik denk dat juist Tiesto's enthousiasme hem zo populair maakt bij ons ta-tiesto-fans! K heb een maal een gesprekje met deze trance-god gehad, in Lloret, en ik vind t gewoon fantastisch dat hij tijd maakt voor zn fans.. Sindsdien ben ik ook een heel groot Tiesto-fan geworden.. En dat ie leuk draait,, dat komt er uiteraard ook nog een x bij :p :p :p :p ;) |
|
|
| Henkie_henk |
Hey new_wave ik zou het op prijs stellen als je je mening over tiesto iets nuanceert.. en ook wat meer onderbouwt.. kijk als je nou wat zegt.. doe het dan goed.. (en nee nu hoef je mij niet terug te pakken)
en ik zie ook net dat je het poste om te kijken wie het 1st toehapte?? Dat doet meer denken aan een poging tot flame-wartje spelen dan een discussie..
Kijk ik vind t chill dat de forum rulez grotendeels door jou komen.. hou je er dan ook aan en hou je een beetje in.. deze thread hoeft niet verneukt te worden
thx..
L@ter |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ik denk dat juist Tiesto's enthousiasme hem zo populair maakt bij ons ta-tiesto-fans! K heb een maal een gesprekje met deze trance-god gehad, in Lloret, en ik vind t gewoon fantastisch dat hij tijd maakt voor zn fans.. Sindsdien ben ik ook een heel groot Tiesto-fan geworden.. En dat ie leuk draait,, dat komt er uiteraard ook nog een x bij :p :p :p :p ;) |
Ja precies, het maakt niet uit waar hij draait hij vindt het geweldig en maakt er altijd het beste van! Hij is zo ing bekend maar gewoon no way arrogant! Echt supermooi!
En New Wave, ik had er dit keer geen "Pittige Thread" voor gezet dus kan je er a.u.b. ook geen van maken! Als je btw tiesto vindt zuigen wtf doe je dan nog op dit forum, serieus! Tiesto is en blijft nog een van de maatstaven van de trance scene en hij is zeker niet vergelijkbaar met ing Jean!
Ik had idd heel graag op DD willen zijn maar vind ik toch een beetje teveel pieken (of euro's) als hij toch 5 dagen later hier komt!
Latersch |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|