|
|
| DJ_Siesta |
WTF, kvind wel gaav,. me maten komen er nu ook 8r watr flexxeeeeeee muziek is :)
toedels, kusje |
|
|
| tijs08 |
ik snap deze ophef aan de ene kant wel aan de andere kant weer niet!
Ik ben echt blij dat deze nrs ook een betje commercieel worden, kijk ik kijk amper tmf en luister heel soms radio! maar als ik dat wel doe hoor ik liever goede trance nrs langs komen dan al die KUT rap en bull enzo........ ja toch?
Kijk naar Engeland daar komt Lange - Drigting away binnen in de Top 40 op nr 8!!! Das toch super, dat wil dus zeggen dat je dat nr daar net zo vaak hoort op de radio als in nederland bijv. Drops of Jupiter ofzo. Nou ik zou daar dus echt wel blij mee zijn.
Het negatieve is dan natuurlijkweer dat het zo mainstreem word en dat er dalijk 100 000 boozy woozy achtige producties uitkomen en het allemaal weer verneuken, maar ag :rolleyes: |
|
|
| aphex |
Waar maken jullie je eigenlijk druk over? Als je een nummer 10x hebt gehoort ben je er zowieso al flauw van en DAn komt het pas es op TMF of 538 oid dus mekkeren heeft geen zin.
Bovendien als een nummer echt goed is overleeft hij de hitlijsten ook wel en vin je em daarna nog steeds leuk (Veracocha - Carte Blanche ??) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by aphex
Waar maken jullie je eigenlijk druk over? |
Volges mij is het aantal mensen dat zich er "druk om maakt".. toch wel stukke minder als toen je voor t 1st trance enzow commerciel zag gaan.. ders toch nix an te doen.. deze thread geeft lichtelijk goeie weerspiegeling van deze omwenteling van de echte trance lovers.. (vind ik.. zijn toch wat meer mense die zegge.. boeie.. )
ik gaat weer verder me idt hardhouse 2 luistre.. |
|
|
| LightForce |
Tja ik lig er ook niet wakker van! AL is het wel jammer dat sommige nummers op de radio komen, gelijk kent iedereen het en een dj weigert gelijk de plaat te draaien (over het algemeen genomen dan). Er zullen altijd dj's zijn die hem wel draaien.
Wat betreft het Sunscreem vs Push nummer, ik vind en vond het nooit een goed nummer. Dus vind dit zo i zo allemaal wel best. En er blijft genoeg andere nummers over die nooit commercieel zullen worden.
Lijkt me wel een keer lachen als ooit een Dj Scot Project song commercieel wordt, maar zal denk ik nooit gebeuren alleen maar omdat dit als "te hard" wordt bestempeld. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|