|
|
| michiel |
he gasten
hoe isset dan?
zit nu in een internetcafeetje in barcelona, ff wachten totdat het gezellig gaat worden in het uitgaansleven hierzo. dus ik dacht ik zeg even hallo ofzo. ik vermaak me hier prima, ga morgen naar jeff mills en kom pas 19 mei weer terug
massoll
michiel |
|
|
| Ruben_Dubbink |
hey michiel,
tof dat je daar op vakantie zit (neem ik aan toch?),
ik zit hier in dit kikkerlandje een beetje druk te wezen op stage;
wat is de wereld toch oneerlijk verdeeld :whip:
Have fun out there,
GreetZ RubDub |
|
|
| Flipper01 |
DAMN!
Lekker dat je nu in Barcelona zit!! Maar ik zou nu niet met je willen ruilen, aangezien er zoveel relexte feesten hier aankomen :D
Maar veel plezier daaro!! |
|
|
| Blik |
hey michiel
als je dit nog leest, volg dit advies op :D
ga naar de Ramblas en loop richting het winkelcentrum dat aan zee ligt (maremagnum ofzo? :conf: ) daar heb je op het dak 4 discotheken in de buitenlucht, echt zwaar relaxte discotheken, ik weet niet of ze vol zitten dan, maar je kunt het altijd proberen, entree is gratis (2 jaar geleden tenminste)
drank is daar trouwens wel superduur dus zorg dat je al zat bent voordat je daar aankomt. |
|
|
| Henkie_henk |
Goeidag!..
trouwes he vroeg me altijd of of dat uitgaansleven er uberhaupt wel is buiten de zomervakantie en omliggende maandjes??
ZO was het een maand voordat de zomervakantie begon.. in spanje nog godse rustig.. geen engelse geen duitsers geen nederlanders.. en al helemaal geen uitgaansleven lol.. (best grappig) en toen kwam ik en toen barste het los |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|