|
|
| Vizay |
tjolahopp
har kommit igång igen med mitt producerande för en gångs skull, tänkte jag skulle dela med mig till er andra mest för skojs skull (ni får jättegärna kommentera också om ni känner för det men det är inget måste) :)
Ladda hem "vizay - proximity effect"
om nån får för sig att vilja spela den i ett set är det fritt fram.
Känner ni för att langa till en polare är det fritt fram men undvik gärna att ha den utdelad i större utsträckning (typ dc, kazaa osv). Vet inte riktigt vad jag kommer göra med den men just in case. Vore tacksam om det respekterades iaf :)
att säga i övrigt om låten, har lite småfix å detaljer kvar att reda ut men den kommer låta typ ungefär ganska mycket som den här versionen i slutändan ;)
Längd: 9.28
kvalitet: 320kbps mp3 (med fraunhofer tror jag, tyvärr inte LAME iaf) :P |
|
|
| jofawe |
fett najs ja0 ;)
fast byt ut gitarren mot nått annat .. |
|
|
| NooN |
| Bra ös, det gillar vi. Fast melodin på gitarren funkar inte i mina öron. |
|
|
| Vizay |
| tror ni melodin på gitarren skulle låta bättre om man bytte till ett ljud som kanske smälter in mer i ljudbilden? |
|
|
| nils |
| låter jävligt fint! verkligen fullt och fylligt ljud. jag diggar melodin och syntharna. bra skit :) dock så håller jag med, till visso, om gitarren. jag skulle byta ut den mot något annat, eller kanske en gitarr med det där mörka nylonsträngade ljudet. ? men iaf, det här är klass och kvalité. tummen upp! :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|