return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 
[uppdaterad]Tänkte dela med mig lite igen (ny produktion)

Vizay
har fått lite airplay på etn å skickat runt till några väl valda labels nu (samt får lite hjälp från annat håll), får se vad som händer härnäst :)

vore ju kul om något bolag nappade för en gångs skull :)
Pjox
quote:
Originally posted by Vizay
har fått lite airplay på etn å skickat runt till några väl valda labels nu (samt får lite hjälp från annat håll), får se vad som händer härnäst :)

vore ju kul om något bolag nappade för en gångs skull :)

Det vore ju skitkul om du facktiskt fick iväg den och den kom ut... Och inte att det bara blir massa löften och inget händer :)
jätte kul :)
Vizay
quote:
Originally posted by Pjox
Och inte att det bara blir massa löften och inget händer

har ju hänt men kommer inte hända igen, är lite mer selektiv och håller mig borta från dom små halvskumma skivbolagen från och med den händelsen...
Vizay
kan ju tillägga att de här e första låten jag gör klart på typ 1½ år eller så. ganska unikt mao ;)
tar fortfarande gärna emot kritik, både positiv å negativ. Det går alltid att förbättra saker! :p

har för övrigt lagt över låten på en mycket snabbare host än min egna sketna halvduplexlina så för de som inte tankat ännu eller haft problem innan, det ska vara löst nu :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden