return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
Moisture & Garden producties
View this Thread in Original format
Vishnu
Moisture & Garden - Splendor

Eerste collab van de Beta's Vishnu en Moisture :)

Artist: Moisture & Garden
Title: Splendor
Version: Original Mix
Genre: Uplifting trance
Length: 6:28
Year: 2006
Size: 14.8 MB
Bitrate: 320 kbps
Download: link

Alle constructieve feedback is welkom!
Moest iemand een remix willen proberen, vraag gerust :)
Tomorrow Traxx
Absoluut niet slecht voor een eerste productie.

Ik heb het nu al enkele keren na elkaar gespeeld en het wordt steeds beter.

Eigenlijk nie veel negatiefs op aan te merken, deze stijl bevalt mij wel! :)
TOR
Speciale plaat, aan originaliteit ontbreekt het iig niet.

Er is één ding dat me stoort: die tamboerijn (zit er al vanaf het begin in), die klinkt te scherp. Slecht voor de oren.. ;)

Het hoogtepunt vind ik de baslijn, echt vet :crazy:
Ook al zijn er heel wat hoogtepunten.
Luc zal dit waarschijnlijk te Belgisch vinden, maar platen die minimalistisch opbouwen vind ik nog steeds het meest boeiend, gewoon omdat je dan ieder element tot zijn volste recht hoort komen. Al die filters die tegenwoordig worden gebruikt zijn compleet nutteloos en doet een plaat te geforceerd overkomen. Bij jullie is het naturel, het rolt spontaan voort. En daar hou ik erg van.

Zalige titel ook, Splendor.
Klinkt gewoon geweldig in de oren en past perfect bij de plaat: donker maar toch euforisch.

Well done :)
Rommi
Ik heb mijn appreciatie voor jullie werk al uitermate laten blijken op Affexion denk ik ;)

Ik vind het voor een eerste productie echt ongelooflijk goed gelukt, meer van dat gasten!
Big up!
Push2005
quote:
Originally posted by TOR
Luc zal dit waarschijnlijk te Belgisch vinden, maar platen die minimalistisch opbouwen vind ik nog steeds het meest boeiend, gewoon omdat je dan ieder element tot zijn volste recht hoort komen. Al die filters die tegenwoordig worden gebruikt zijn compleet nutteloos en doet een plaat te geforceerd overkomen. Bij jullie is het naturel, het rolt spontaan voort. En daar hou ik erg van.

Yup; actually this is true :sadgreen:

Dit is te "belgisch" voor me :). De baslijn vind ik zeer goed; ideaal van kracht ook; maar de track gaat me toch lichtjes storen naar het midden toe... Ik heb het graag grootser met extra effecten ;)
Maar ieder z'n stijl off course... Mooie start alleszinds

(ik vind dit trouwens een perfecte plaat voor een icone remix :p)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR

Zalige titel ook, Splendor.

Ik heb nog ne Splendor fiets gehad :o
Shadowkid
Tof nummer.

Lekker melodieus, net zoals ik het het liefst heb. Qua sound doet het mij van heel ver wat denken aan Cupa - Mass Panic, en dat is iig positief.

Ik vind ook dat nogal wat recente trance te sterk op elkaar lijkt en een gebrek aan een melodie of iets herkenbaar heeft. Maar bv. dit nummer en die recente rmx van Tor tonen dat dit zeker niet hoeft. Waarschijnlijk kunnen er nog wel dingen verbeterd worden (zoals wat Tor zei), maar daar heb ik geen verstand van. De track voelt iig goed aan.
Tomorrow Traxx
quote:
Originally posted by Shadowkid
Ik vind ook dat nogal wat recente trance te sterk op elkaar lijkt en een gebrek aan een melodie of iets herkenbaar heeft. Maar bv. dit nummer en die recente rmx van Tor tonen dat dit zeker niet hoeft.

+1
Vishnu
Merci voor de feedback! :)
We zullen de kritiekpuntjes onder de loep nemen en kijken of het idd beter kan en moet.
Shadowkid: good call met die Cupa - Mass Panic, we vonden ook dat de Splendor-melodie een beetje Gareth Emery allures had zowel qua sound als qua notenstructuur op sommige plaatsen :D

Er is voorlopig al 1 aanvraag voor een remix.
Maar dat mag meer zijn!
TOR, toevallig geen zin in ne Cosmic Tracer Remix?
Of een Kindred Spirits interpretatie?
:p
eieregooie
Not bad at all :)

En als jullie om remixers verlegen zitten mag je mij ook wel ff up hooken hoor, alleen ik nog nooit echt iets degelijks afgemaakt. Maar tis wel leuk om er mee aan de gang te gaan :)

diddi
welke hardware/software gebruik je? Begint bij mij ook te kriebelen om eens iets te producen...
Moisture
quote:
Originally posted by diddi
welke hardware/software gebruik je? Begint bij mij ook te kriebelen om eens iets te producen...

Reason 3.0 software
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement