return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Zomer Vakantie, Waar ga jij naartoe?

Akira
Ik ga van de zomer waarschijnlijk naar kreta...aangezien IBIZA zo asociaal duur is en ik daar totaal geen geld voor heb.

Maar waar moet ik in kreta zijn??welke plaats??wele clubs etc???
in ieder geval bedankt
Jason
Raymond
Ik ben er 2 jaar achter elkaar geweest en Chersonissos is toch wel de place to be op Kreta!!! Een paar clubs onderondere NRG en een hele hoop barren en andere tentjes......
Verder heb je daar de Starbeach waar je kan Bungyjumpen, jezelf af laten schieten in een bol aan van die bungy elastieken of gewoon liggen en luisteren naar de Trance die live gemixed wordt iedere dag helemaal voor niks!! Echt geloof mij nou maar Kreta wordt het beste wat je ooit is overkomen!!
Robvef
Yep, Chersonissos is waar je wezen moet. Veeeeeelll Nederlanders en leuke discotheken. NRG is een goede, Verder veel barretjes, waar je het ook reuzegezellig kan hebben.

Helaas dit jaar niet voor mij, maar ik ga naar Gran Canaria. Kijken hoe het daar is.
Dj Lex
Ik ga dit jaar ook naar Chersonissos. Dus dat is mooi :D Had al gehoord dat het goed vertoeven daar is :D Ik had een site met alle disco's en barretjes die er zijn in Chersonissos met uitleg enzo erbij wat nadelen en voordelen daar waren. Ik zoek hem wel ff op en post hem dan
:D:D:D
Trunks
Hey,

Goeie keuze, Ik ben ook chressonisos geweest en het is goed te doen daar. Wat je MOET doen is jetskien daaro, en dan proberen zo ver mogelijk de zee op te spuiten want dan kunnen ze em niet meer uit zetten en kun je ff een klein halfuurtje rond raggen op de golven!! hehe.. En inderdaad NRG is goed! helaas is m'n porto is de was geweest en is het web adres weg gevaagt want ik heb nog zon kaartje van hen in de porto dus... helaas. Wij zaten toen in hotel Fritos en die is echt HET beste want je zit gelijk naast ee discotheek en op spring afstand van het strand en aan de boulevaar... hehe. ;)

En als je niet naar Jiannis bent geweest kun je het vergeten! Die kerel is griek en spreekt vloeiend Ned, importeerd Grolsch bier uit entschede en heeft remia sausen etc etc etc een wereld tent en GOED vreten. die zit wel op een aardig eindje lopen.

Starbeach is ook werelds, vette muziek (redelijk bij de tijd) de hele dag bij slapen en vele dames ook... ;) ;)

Dus succes en Grz Trunks. :cool:

P.s ik ga dit jaar naar albufeira in portugal, is dat ok?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland