return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
Zomer Vakantie, Waar ga jij naartoe?

TimeportE
quote:
Originally posted by K.nattick

Darkraver was gaaf INDEED! Dit jaar gaajjik met een vriend van me naar Schiphol. Niet geboekt, koffertje vol shorts, hawaiibloesjes en zonnebrillen en we zien wel. M'n pinpas met Euro's houdt het die weken hopelijk wel. Last second noemen ze dat. Curacao, Spanje, Frankrijk of Turkijke....tsjaah....dat ziejjik dan wel!

last minute afganistan.. ;)
M_Peror
Ga het over een hele andere boeg gooien wij gaan mezze achten naar Hongarije, zitten op loop / kruip / rol afstand (niet doorhalen wat wel van toepassing is) van de populairste disco van de wijde omtrek.
Kan vast niet op tegen Ibiza / whatever maar je houdt wel geld over wat je aan andere dingen kan besteden :D
Little Theseus
Lloret de Mar!!!
Ook net als vorig jaar, het wordt dus tijd dat we daar gaan meeten Trancefool! :p
Iig een grote populatie vrouwelijk volk wordt daar 2 weken onveilig gemaakt.
Flipper01
quote:
Originally posted by basvh
jaja ik ga dit jaar ook naar kreta, 8 man, 15 dagen. zitten in appartementen complex acura of zoiets. volgens mij ga ik weg de 15e van juli maar weet het niet zker. ze hebben voor mij geboekt dus datums weet ik niet precies

We moeten tegen die tijd maar ff afspreken voor een meeting :D :P
biba
quote:
Originally posted by basvh
jaja ik ga dit jaar ook naar kreta, 8 man, 15 dagen. zitten in appartementen complex acura of zoiets. volgens mij ga ik weg de 15e van juli maar weet het niet zker. ze hebben voor mij geboekt dus datums weet ik niet precies

Tja dan heb je een groot probleem!!!:eyes:
Van velen heb ik gehoord, dat bier drinken in een Hotel zelfs niet is toegestaan! De schoonmakers nemen alles in beslag!:conf:

Hier een eventuele tip:
Gooi het bier in een badkuip en laat het volstromen met water, ff 3x per dag nieuw water er in en evt. wat ijsblokjes uit de minibar:eek:

Of ga aan zee liggen bakken en gooi wat blikjes in zee, wel er voor zorgen dat ze niet wegdrijven he!;) ;) :p
Groeten Biba! p.s. wij zijn op kreta aanwezig vanaf 6 juli voor 15 dgn, Suc6!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland