|
Zomer Vakantie, Waar ga jij naartoe?
|
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik ga naar Chronissos van 14 juli tot 28 juli. Dus ik kan wel mensen van hier tegengekomen. Samen met mijn beste maat Wodan (zie foto). Ik zit lekker in Appartement dus lekker veel bier in ijskast :D:D. Lekker veel op Starbeach liggen. En veeel vrouwen versieren en pakken als het goed is :p. Maar eerst nog ff 13 juli naar Sensation en dan lekker wappie het vliegtuig in en dan komt het allemaal wel goed. Hahaha en dan denken ze in Griekenland dat ik een bolletjesslikker ben en dan moet ik me eerst leegscheiten voordat ik verder mag. Woohooo en dan komt er niks uit LOL. hahahaha bla bla bla bla. Het gaat weer nergens over maarja. :p
Iedergeval zin in 13 juli want dan begint het met Sensation.
Dag!! :) |
Beter remy ik ben er dan ook dus dat word enorm lopen rammen en stampen :D:D:D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
hmm... ik ga halverwege augustus, das nou weer jammer. Maar wel luxe zeg dat jij in een hostel zit! Ik ga trouwens niet in de drukte zitten maar in een dorpje (ben de naam ff kwijt) in de buurt ervan.
Ik heb echt zin in de vrouwen van Lloret!!! |
nou echt luxe is et nie hor, je heb een bed en een goeie douche maar meer hebbik ook nie nodig. En 265 euro is erg goedkoop voor 7 overnachtingen heen met de bus en trug vliegen :D
Wrom ga je in een dorpie erbuiten zitten??? |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ikke vertrek 8 juli, zit in hostal Reces middenin et centrum, vlakbij Brazilia (als je al es ben geweest ken je et wel) zit 10 dagen |
Brasilia Rulzz!! Elke avond gratis zûpen als je een btje vrienden wordt met die baas daarzo! (paultjuh!!)
een aanrader dus voordat je naar de leuke discotheken gaat!!
:D :D |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Heb nog ff gezocht naar die site over Chersonissos aangezien er zoveel naar toe gaan.
http://www.angelfire.com/pe/perrick/
Staan alle barretjes en disco's gerangschikt met cijfers voor van alles wat.
:D:D:D |
hela, bedankt voor de link... da's wel 'n handige
'k zit vanaf 14 t/m 28 juli ook op kreta, in chersonissos...
gaan echt tyfus veel mensen heen zeg.... wordt 'n nieuw soort salou ofzow.... :eek: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Jappio
Brasilia Rulzz!! Elke avond gratis zûpen als je een btje vrienden wordt met die baas daarzo! (paultjuh!!)
een aanrader dus voordat je naar de leuke discotheken gaat!!
:D :D |
idd, wij gingen altijd eerst ff tequila drinken in zo'n supergoedkoop Spaans barretje, daarna naar Brasilia voor wat meters bier en daarna een goeie discotheek uitzoeken is ideale route :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|