|
Your Taste, Your Style !
|
|
|
| TimeportE |
omdat er niet echt veel nieuwe threads zijn (hint! hint! :p) dacht ik van dan laat ik der toch maar lekker zelf eentje maken, en uuh na wat nagedacht te hebben ben ik op dit onderwerp gekomen, zeker nie orgineel maar ik wist momenteel gewoon nix beterz! :D..
wat is na jou favoriete muzieksoort, ik weet het van een aantal lui hiero maar zeker niet van iedereen (nieuwere members stap naar voren en maak u bekend :D) zoo eff een polletje der bij maken :D.. klaar (hoop ik) |
|
|
| magrec |
ik hou van meerdere stijlen, zelfs HH kan leuk zijn ik hoorde wel een lekker nummertje tijdens de reclame voor id&t HH 2
techno is ook prima muziek en toen erick-e in zwolle draaide vond ik dat goed klinken was ook vrij veel progressive
progressive vind ik ook lekker
trance ook...
ik hou alleen niet van die goedkope troep :D |
|
|
| Biohazard |
ericje draait een mix van deep house, club enw at progressive met af en toe wat techno.
Neen ik hou van alle stijlen maar meestal tiesto/armin style trance/progressive
het spul dat tiesto op DD draaide is percies mijn stijl! :D |
|
|
| Miss Proximus |
Prog, Trance, Techno en Hardtrance/Hardstyle :)
Allemaal heel erg lekker :)
Thuis luister ik voornamelijk Scot Project stijl, op grote feesten Trance of Techno, kleinere feesten Techno en feestjes in huiselijke sferen veel Prog/trance :) |
|
|
| Flippe |
ik houd eigenlijk ook wel van alles
Techno,Trance, Hardstyle
ligt er maar net aan waar ik zin in heb, heb dus ook gevote op van alles en nog wat |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|