|
Your Taste, Your Style !
|
|
|
| T.H.C. |
Techno....omdat ik moest kiezen, is eigenlijk wel moeilijk want de muziek die ik luister verschilt dagelijks.Ik heb laatst een harde schijf gevonden(twente campusnet...)met zeer veel lekkere loung(:conf:ik weet echt niet hoe ik het anders moet noemen) en daar kan je lekker op wegzweven...heerlijk
enne ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vond Zuco 103 (album,Outro Lado)ook wel goed. Zij speelde in de arena voor Max&Willem.daar hoorde ik dit voor het eerst en ben meteen dat album gaan zoeken, en die valt me niet tegen...Maar techno is en blijft wel fav. |
|
|
| aphex |
| ik moest ff twijfelen tussen alles en trance.. toch maar voor trance gekozen want dat is altijd lekker voor elke stemming en dat kan bij anders stylen nog wel es verschillen :) |
|
|
| K.nattick |
| Moeilijk kiezen...asset wat harder is vindtik het gauw goed. Hardhouse, techno altijd okeej. Trance is op z'n tijd een aangename afwisseling. 'Vroeger' waszik met m'n thunderdomes I tot en met 9823 ongeveer into hardcore. Nu nog steeds kan ik die muziek wel waarderen, hoewel m'n smaak nu meer naar HH en techno uitgaat. Club is niet zo aan mij besteed. Te langzaam. |
|
|
| moogwai |
Hier hoef ik natuurlijk nog geen seconde over na te denken.. Trance natuurlijk :p
Alle soorten en maten trance... uplifting, hard, club, progressive (niet dat spul van Digweed, Kleinenberg etc.. maar Bonzai progressive) :D |
|
|
| Little Theseus |
Ik luister het liefst progressive hardtrance. Verder ben ik wel een flystyler want ik hou ook van trance ofcourse, drum&bass, garage, techno, zoals magrec zei als het maar niet zo goedkoop is.
Punk vind ik ook geweldig trouwens, en sommige rock. Ik ben een van de weinige ta's die ook naar festivals gaat zoals Lowlands en Bizarre. Terwijl dat voor mij juist perfect is, lowlands heeft overdag allemaal coole bands, watergevechten en food-fights, en 's nachts wordt er veel techno gedraaid (vorig jaar Billy Nasty, Remy en John Acquaviva w00h00) alleen slapen is een beetje een probleem. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|