return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Your Taste, Your Style !

Ruben_Dubbink
doe voor mij maar trance.......
de rest van de muziekstijlen vind ik soms ook wel aardig.

GreetZ RubDub (die bijna niet kan posten omdat ie op stage is)
Dj Lex
Ik hou vooral van trance heb dat ook gestemd, maar af en toe een setje techno, hardhouse of progressive is ook niet verkeerd.
LightForce
Ik kan mijzelf niet onder 1 soort stijl te hangen. Heb van die dagen dat ik flink de beuk er 1 gooi, dus techno / hardcore. Maar ja je hebt ook van die dagen dat trance het bij je doet.
Luisteren zelfs jaren 80 en 90 muziek. Dus over het algemeen genomen is het een van alles wat stijl. Zolang het lekker klinkt vind ik het best.
Jukx
tja, de stijlen waar ik toch wel het meeste van hou zijn techno en electro.
muziek van mensen als steve lawler, danny tenaglia, darren emerson, creamer & stephane k etc spreekt me ook altijd heel erg aan.. maarja, hoe noem je dit precies? house, progressive, trance ??? ik weet het niet.
nog zo een voorbeeld: ik vind Bassment Jaxx - Where's your head at echt een onwijs gaaaaf nummer, maarja hoe noem je het? club? house?
ik denk dat het maar beter is om te zeggen dat ik gewoon van allerlei muziek hou.. als het maar niet zo plat en afgezaagd klinkt.
er zijn wel stijlen die ik 99 van 100 keer echt helemaal niks vind:
hardtrance, hardhouse, hardstyle en de huis-tuin-en-keuken trance.
TimeportE
tja, ik hou wel van meerdere stijlen maar ik ga toch voor gewoon lekkere trance!! ik hou dan wel ook van andere stijlen maar het liefst luister ik naar trance dus daar heb ik dan ook maar voor gekozen :):)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland