return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Sista minuten resa någon?

toka
Tjoo!

Sitter o letar efter nån schysst och billig sista minuten resa 1 vecka här, Tänkte åka nästa vecka, frågan är var det är varmast just nu, Funderar på kanarieöarna eller grekland. Någon annan som tänker dra iväg oxo här?
Dahl
Grekland har inte någon jättevärme just nu. Jag befinner mig ett par mil ifrån grekiska gränsen och här är de +8 och regn sedan fyra dagar...

Vad är syftet med resan då? Bara sola eller se nya länder?
SteveTranz4ever
Ja kanarieöarna är ofta varma för det kommer varmluft från Afrika/Sahara öknen...

Cypern är också en ö som blir väldigt varm även fast det är en ö...

Ska du leva billigt så rekomenderar jag Bulgarien eller nån alla de underbart fina Grekiska öarna...
Santorini ska va fint som fan !
Ios är ju lite mer party party.
zoric
Mykonos.

På sommaren handlar det mycket om Mykonos och min syster och hennes kompisar var på Cavo Paradiso för två år sen (Iofs i Juli) men de sa att det var riktigt bra.

Om du inte hittar något kan du väl vänta med att åka någonstans istället för att stressa?
benni
quote:
Originally posted by Dahl
Grekland har inte någon jättevärme just nu. Jag befinner mig ett par mil ifrån grekiska gränsen och här är de +8 och regn sedan fyra dagar...

Vad är syftet med resan då? Bara sola eller se nya länder?

var exakt befinner du dig?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden