|
|
| Muppet |
Hey mensen,
Keek net op z'n site en daar stond bij z'n playlist op 1 Marco v-Revolt!
Kent iemand dit nummer of heeft iemand hier een rip van???
Greetz Muppet |
|
|
| Raymond |
Sow zeg 2 maanden na GODD staat de nieuwe al klaar, als dat geen marketing is ..........
Maar goed hopelijk worden we niet verzadigd van de Marco V sound, dan vindt ik alles best!
en btw ik denk dat er geen promo's worden rondgestuurd, want ik kad marco laatst gesproken en hij was er nou niet niet echt te spreken over het feit dat er radio-rips van z'n nummers opduiken nog voor de official release.........
Maarja we zien wel! |
|
|
| TimeportE |
| ik zag het ook ja, wel lekker op zich zo snel al die tracks achter elkaar :D:D (en steeds weer vette kwaliteit!!).. komt dit onder dat nieuwe label (hoe zeg je dat) te zitten (die na V.Ision) kwam.. :conf::) |
|
|
| Ding Chavez |
Weet iemand al hoe die klinkt??? Dan kan ik er zaterdag op letten als ik bij hem sta te stampuuuuhhh in de matrixx :D :D :D
GreetZ, DC |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Weet iemand al hoe die klinkt??? Dan kan ik er zaterdag op letten als ik bij hem sta te stampuuuuhhh in de matrixx :D :D :D
GreetZ, DC |
ja ik wilde ook gaan maar dan zit ik dus in oosterijk, ook leuk natuurlijk :cool:
maar ja ik hoor het wel goed het was, keej.. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|