|
|
| Sh!fty |
alé, ik ga die wise-asses hier es in hun gat poken.... :p
Als ik een vinyl heb, geeft mij dat dan het recht om dat lied (+ de remixes die op die vinyl staan) te branden op een CDR en te gebruiken voor een set?
'k heb namelijk een vinyl gekocht die zeer scheef gedrukt is :( (op ebay) zodat het geluid hard vervormd wordt
Mag ik du nu van een p2p hale en gebruiken? |
|
|
| diddi |
| van mij moogde... Ge hebt toch het origineel ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
Voor zover ik nog mee ben met de wetgeving mag je een vinyl wel op cdr branden en gebruiken binnen de persoonlijke kring (maw, op uw kamer of op de mp3speler), maar mag je die mp3 niet gebruiken om op feestjes te draaien. Tenzij je het origineel bijhebt op vinyl denk ik, maar das net het hele punt van uw vinyl op cdr branden natuurlijk, dat je het niet meer moet meesleuren...
Heel de wetgeving is in ieder geval hopeloos verouderd en kan duidelijk niet inspelen op de nieuwe trends |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Voor zover ik nog mee ben met de wetgeving mag je een vinyl wel op cdr branden en gebruiken binnen de persoonlijke kring (maw, op uw kamer of op de mp3speler), maar mag je die mp3 niet gebruiken om op feestjes te draaien. Tenzij je het origineel bijhebt op vinyl denk ik, maar das net het hele punt van uw vinyl op cdr branden natuurlijk, dat je het niet meer moet meesleuren...
Heel de wetgeving is in ieder geval hopeloos verouderd en kan duidelijk niet inspelen op de nieuwe trends |
Euhm... ik heb altijd gehoord dat je 1 kopie mag maken en gebruiken waar je ook wil. Als je controle hebt en je bent aan het draaien met cdr, dan krijg je 24 uur om te bewijzen dat je in het bezit bent van het origineel.
Heb even zitten zoeken op de site van Sabam, maar ik heb niet echt een éénduidend antwoord gevonden :p |
|
|
| mellow_head |
| Ik hoop da ze u arresteren Sh!fty ! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|