|
|
| TOR |
Damn, d4m zorgt echt voor inspiratie vandaag :D
| quote: | Eerste rookvrije discotheek
Dance4Mation - Een primeur vanavond, vrijdag 28 mei 2006, in de Antwerpse discotheek Café Local. Voor het eerst in België kan je op stap gaan in een rookvrije discotheek.
Sinds 2006 geldt een algemeen rookverbod op de werkvloer, binnenkort zal dat ook in restaurants (en misschien zelfs cafés?) zo zijn. Als voorsmaakje zal Café Local vanavond worden omgedoopt tot een rookvrije danstempel waar geen asbak, peuk of rookwolk te bespeuren zal zijn.
(...) |
Positieve evolutie of niet?
Ik hoor toch vaak mensen klagen over de geur in hun kledij de dag na een avondje stappen. Persoonlijk ben ik wel een voorstander van een rookvrije dansvloer, in combinatie dan met een afzonderlijke lounge of zo waar wel mag gerookt worden (en waar je uiteraard nog de muziek uit de club hoort, zoals op de eerste verdieping in de Asta).
Hier zijn wel mogelijkheden, denk ik.
Ik besef zelf dat roken zeer storend kan zijn voor omstanders. |
|
|
| djcresto |
| Hier zou ik absoluut voorstander van zijn. Na een avondje op café of in een club zijn je kleren klaar voor de was. Om nog maar te zwijgen van de mensen die met hun sigaret wild in het rond zwaaien. |
|
|
| Eagle` |
| Ben voorstander, maar de kans da dees bot vangt is groot imo. Vooral bij cafés enzo, neem nu de club bij ons op school, roken is weer al toegelaten, terwijl sinds aantal maanden er een rookverbod heerst op campussen |
|
|
| Bl@ckOut |
| Hier zou ik zeker voorstander van zijn, maar het gaat nooit lukken om bv alle discotheken zover te krijgen. Een groot deel van hun publiek zijn nu eenmaal rokers dus gaan ze wel wat clienteel verliezen. De meesten zullen het denk ik niet zien zitten om zich terug te trekken in een aparte ruimte waar je dan wel mag roken. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by djcresto
Hier zou ik absoluut voorstander van zijn. Na een avondje op café of in een club zijn je kleren klaar voor de was. Om nog maar te zwijgen van de mensen die met hun sigaret wild in het rond zwaaien. |
mee eens. Is zo'n hatelijk gedrag dat roken. Ik ben voor verbieden, maar zelfs al verbieden ze het, de echten trekken der zich toch niks van aan. Ik zien da elken dag bij ons ook, roken is verboden, maar buiten regent het :rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|