return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Rookvrije clubs

Sh!fty
quote:
Originally posted by Phortastic
Over dat verlies van klanten... Dikke bull is dat. Kijk naar Ierland, daar dachten ze dat ook. En het is gebleken dat de klanten in cafés enkel maar zijn toegenomen daar.

In Ierland gaat het ook over een algemeen rookverbod eh joh, als de ene club het hier wel doet en de andere niet. Then guess waar al het volk naar toe gaat. In Ierland moeste de rokers hun erbij neerleggen, das wel een verschil
Phortastic
quote:
Originally posted by Sh!fty
In Ierland gaat het ook over een algemeen rookverbod eh joh, als de ene club het hier wel doet en de andere niet. Then guess waar al het volk naar toe gaat. In Ierland moeste de rokers hun erbij neerleggen, das wel een verschil

True, algemeen rookverbod ben ik dan ook voorstander van :)
Gladius
zeker voorstander van. de stank, maar vooral den impact op m'n longen. bv een uur in een niet al te grote ruimte met wat rokers (bv voetbalkantine bij ons) doet me al smachten naar wat frisse lucht.
:whip:
TOR
quote:
Originally posted by djcresto
Wel mooi dat deze thread gestart wordt door een roker. Lang niet alle rokers willen beseffen welke last dit geeft.

Het zou mezelf ook helpen om véél minder te roken bij het weggaan. :)
Xilver
Ik vind het goor en degoutant. Ik heb precies schuurpapier ingeslikt, van al die rook in Illusion gisteren. En zo van die stoere wijven da zo staan te zwaaien met hun sigaret. Plus da mijn kleren verschrikkelijk stinken.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium