return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Dagevenementen

TOR
Bon, naar aanleiding van een interessante discussie op d4m wou ik hier toch ook even een thread openen.

Hoe zouden jullie staan tegenover evenementen overdag?
Indoor welteverstaan, aangezien dat outdoor al volop aan de gang is. Maar bijvoorbeeld een Armada Night op zondagmiddag ipv de nacht van zaterdag op zondag.

Persoonlijk zou ik daar wel voor te vinden zijn, gewoon vanwege het bioritme. Ik ben daarnet pas om 15u opgestaan maar moet er straks weer vroeg in om morgen te gaan werken. Ik weet nu al dat ik slecht zal slapen en morgen uiteindelijk toch moe aan mijn bureau zal zitten.
In de loop van de nacht ondervind ik ook altijd wel enige last, omdat je de dag ervoor op een traditioneel uur bent opgestaan. Het is een patroon dat doorbroken wordt.

Op de juiste locatie kun je overdag volgens mij wel een perfecte underground-setting creëren.

Thoughts?
djcresto
Op zich niets op tegen. Maar overdag hebben veel mensen al andere dingen te doen. Hoewel op een dag als vandaag zit er enorm veel volk op msn dus veel volk thuis ook.

Tis toch vooral een kwestie van gewoonte denk ik.
Toni_D2
Inderdaad, overdag is er veel te doen, maar als je pas om 15 uur :haha: opstaat, mis je natuurlijk veel.
Ik wil u morgen wel eens als zombie zien aankomen op het werk.

Groetjes
Pumaz
Ik ben voor :)
djcresto
quote:
Originally posted by Toni_D2
Inderdaad, overdag is er veel te doen, maar als je pas om 15 uur :haha: opstaat, mis je natuurlijk veel.
Ik wil u morgen wel eens als zombie zien aankomen op het werk.

Groetjes

bwa bij mij valt dat gewoon op te lossen door één korte nacht. Maandag ben ik over het algemeen ook het best wakker van de hele week. Tenzij ik zondagavond competitie had.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium