|
|
| anuga |
Ah... hemkommen :D Skönt! Öppnar packningen och lukten av Minttu slår en hårt i skallen, en lite för-oöppnad flaska har dränkt de svettiga-smutsiga-"kläderna", tack för den, helt ärligt, jag känner inte svett-dofterna :D
Första kryssningen och ord som besviken-tråkig-vad hände? finns inte med i tankarna överhuvudtaget! Aningen avis på Steve för sina 11 andra, va fan har jag missat!
| quote: | Originally posted by Vizay
fyyyyyyy fan va jag e trött i benen. |
Hehehe, fick ta ta taxi hem från tågstationen (1km) för benen orkade inte, efter att ha sovit på ett tåg i 8 timmar :)
Tack till alla er som var med och drog upp stämningen! Kul att träffa så många nya TA's! |
Säger detsamma, och så som det ser ut här, var det en heldel TA's som inte dök upp på träffen :whip: Nice var det förvisso ändå :)
Anuga: Nästa gång kör vi seriöst parkour goes boat! ;) |
Laddar redan upp ;)
| quote: | Originally posted by NooN
Största besvikelsen: Armin, självklart. Den mannen blir bara sämre och sämre. |
Tyvärr får jag väl hålla med, ganska mellow över hela spelningen...
| quote: | Originally posted by NooN
Fan. Jag har lite bilder att gå igenom också. Postar väl här lite senare om dom. |
Samma här :) kommer strax några guld kort ;) eller var dem silvriga? hehehe, några fattar :D
Bara jag som tyckter Armin ägde mer än tidigare gånger han lirat i sverige? |
Har bara sett han en gång innan här, på GK, tyckte det var mer drag nu än då förvisso, hörde att hans första kryssning var så illa att folk stog still... :nervous:
Stora tacket till Laszlo, som jag nog får bjuda på en och annan flaska Minttu ;) för att jag grov-våldtog hans cf-kortläsare ;)
Dags att pilla med bilderna :) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Braxen
Har hört att Ron van den beuken, M.i.k.e & Marco V ska spela på nästa kryss ? .. jag har all respekt för Marco V, men snälla Monday bar våååga sätta nåra house dj's på stora golvet, eller panorama för den delen, men fan riktig jävla house .. det har vart inriktning mot trance/hardstyle etc. varenda kryss senaste 25 åren .. vååga nu för faaan, jag förstår om Marco V lockar mer än typ Martin Solveig, om m.i.k.e lockar mer än David Guetta osv, men jag är säker på att biljetterna skulle sälja slut ändå .. så snälla vååga bli ihågkomna som klubbarrangörerna som vågade testa olika grejer å inte låg i mittenfilen hela tiden.
Mondaybar började ju trots allt som house/technoklubb, dags att hitta tillbaks till sina rötter, iaf en skönare mix, tack.
..va bara tvungen att få detta ur mig, hoppas ni har överseende
:cool: :nervous: |
Tror inte M.I.K.E lockar mer än David Guetta men jag håller med dig. Fjolltrancen har fått jobba några kryssningar nu, ge oss en riktigt fet jävla house dj typ Guetta. Eller Dana van Dreven :D |
|
|
| SMC |
| Guetta och Deep Dish plz :tongue3 |
|
|
| anuga |
De-De-Deep Di-Di-Dish!
Axwell! :)
Christian Ö.! Laszlo! |
|
|
| SMC |
| Axwell, Ingrosso, Angello, Prydz. Swedish house mafia floor. :crazy: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|