|
|
| -=Kotten=- |
| quote: | Originally posted by Akia
Woooooow!!! De här är de absolut bästa party jag nånsin varit på! Å vilka underbara människor ni e!!! :gsmile: Vad har jag varit hela mitt liv? :crazy:
Steve & ScuL, ni va BÄST!! :toocool: |
Har man väl åkt en gång så är man fasst sen.....:haha: |
|
|
| Vizay |
fyyyyyyy fan va jag e trött i benen. Allt annat mår tiptop men jag snubblar konstant i trappor för att jag inte orkar lyfta fötterna (får skylla på ny dansstil :p)
Har haft så sjukt jävla kul så det finns inte, filmade 80-90 minuter material också så nu återstår bara intankning av materialet efter helgen och sen redigering (har som mål att va snabbare än andra filmmakare ;))
Tack till alla er som var med och drog upp stämningen! Kul att träffa så många nya TA's!
Anuga: Nästa gång kör vi seriöst parkour goes boat! ;) |
|
|
| -=Kotten=- |
Roligt nog hamnade man bredvid några scooter/eurotechno fantaster som hade stora PA-högtalarna med sig....inte så spännande....:nervous:
Boomblasterns tid verkar förbi. Blir att visa var skåpet skall stå på luciakryssen....:tongue3 |
|
|
| NooN |
Min första kryss. Är grymt slut i kroppen.
Fan, man har ju samma tempo genom hela dygnet liksom.
Vizay: Hoppas du får med mitt lilla vetenskapsprogram i tax-freen :p
Bäst på kryssen: Markus Schulz, Johnny Boy och Steve
Sämst under kryssningen: Boten Anna-våningen, italiensk ful-hardstyle och den torr kycklingen i buffen.
Största besvikelsen: Armin, självklart. Den mannen blir bara sämre och sämre.
Fan. Jag har lite bilder att gå igenom också. Postar väl här lite senare om dom. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|