return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
check ff

arno
niemand kijkt dus meer bij de unknown tracks en ik wil deze ge-ided hebben.

http://forums.tranceaddict.com/foru...&threadid=33525
Optimus
quote:
System F-DanceValley Theme 2001

je wordt een beetje voor de gek gehouden....

kan je niet aan een smaple komen ofzow>?
ejn waar heb je dat nr gehoord?
arno
quote:
Originally posted by Optimus

je wordt een beetje voor de gek gehouden....

kan je niet aan een smaple komen ofzow>?
ejn waar heb je dat nr gehoord?

ik heb em in hollywood gehoord in the radio active zone (of hoe die zaal ook heet) en daar draaien ze hem al best wel een tijdje. Als je wilt weten hoe het ongeveer klinkt moet je laid back luke - rocking with the best downloaden op audiogalaxy. want volgens mij kun je geen hele nummers attachen, en ik heb nou ff geen tijd om een sample te gaan knipppen.
Optimus
quote:
Originally posted by arno

ik heb em in hollywood gehoord in the radio active zone (of hoe die zaal ook heet) en daar draaien ze hem al best wel een tijdje. Als je wilt weten hoe het ongeveer klinkt moet je laid back luke - rocking with the best downloaden op audiogalaxy. want volgens mij kun je geen hele nummers attachen, en ik heb nou ff geen tijd om een sample te gaan knipppen.

Je bedoelt de bassment, waar t pikkedonker is? Ja, ik kwam er vroeger vaak, die Dylan en die Melvin draaien er nu ipv die Steef en dat wijf. Ik zal wel ff luisteren ogfzo als ik er weer es naartoe gaan, want ik ben toch alleen in die zaal.
arno
quote:
Originally posted by Optimus

Je bedoelt de bassment, waar t pikkedonker is? Ja, ik kwam er vroeger vaak, die Dylan en die Melvin draaien er nu ipv die Steef en dat wijf. Ik zal wel ff luisteren ogfzo als ik er weer es naartoe gaan, want ik ben toch alleen in die zaal.

nee ik bedoel die nieuwe zaal ernaast, met die tegel vloer. wordt net iets minder hard gedraaid als in de bassement, maar op de een of andere manier is het daar veel gezelliger.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland