|
|
| Joe Nas |
| mjee, gillar inte han, har man sett han en gång så har man sett allt han kör, han kör ju liksom samma saker hela tiden :nervous: Arnold Schwarzenegger och mullrande filmtrailer-röster och den där spanska skiten med Maria :nervous: nae Murphy eller Chappell, bara de 2 som skulle få mig att komma :tongue2 |
|
|
| Braxen |
| ^^ haha ! Chappell e så jävla skön :) 'the niggar family' :D :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Joe Nas
mjee, gillar inte han, har man sett han en gång så har man sett allt han kör, han kör ju liksom samma saker hela tiden :nervous: Arnold Schwarzenegger och mullrande filmtrailer-röster och den där spanska skiten med Maria :nervous: nae Murphy eller Chappell, bara de 2 som skulle få mig att komma :tongue2 |
Även Pablo lär väl byta material i mellanåt... de ovannämnda är väl de materialet som fått in han i rampljuset antar jag. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Joe Nas
mjee, gillar inte han, har man sett han en gång så har man sett allt han kör, han kör ju liksom samma saker hela tiden :nervous: Arnold Schwarzenegger och mullrande filmtrailer-röster och den där spanska skiten med Maria :nervous: nae Murphy eller Chappell, bara de 2 som skulle få mig att komma :tongue2 |
Izzard, han var kung sist han var i Sverige. Chappel är oxå ganska enformig, Murphy har väl slutat... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|