|
|
| DjAviander |
Bah :p Biljetterna var slut när jag skulle boka redan i början av Juli :)
Mycket nöje alla! :tongue3 |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Bah :p Biljetterna var slut när jag skulle boka redan i början av Juli :)
Mycket nöje alla! :tongue3 |
Biljetterna till första dagen tog slut på några få minuter!
Sen valde dom att arrangera en till kväll, när biljetterna till kväll 2 släptes så tog även de slut på några få minuter!
Heta biljetter som fan med andra ord ! |
|
|
| Kvicket |
Fyfan vad bra!
Skön blandning av gamla o nya skämt även om han ibland kanske dampar ur lite väl mkt :D
Sen bör man väl även säga att dom komiker som uppträde före var grymt bra dom också, Johan Glans är så sjukt rolig o Flip Schulz som värmde för pablo var sjukt bra :D
Faith SFX vettefan vad man ska säga om, tokig!
Väl värt pengarna iaf. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fy fan va jag skrattade igår... har ont i käkmusklerna idag!
Tycker det var lite material från saker man sett redan via nätet. Men det märktes på publiken att de ville ha en och annan klassiker.
Fan va länge han höll på, från typ 22:30 till 23:40... Hans warm-up var grymt kul också! Haha fan vred käken ur led när han sa att "awwwww-ljudet" som kom från publiken när han sa... ja nåt gulligt om nåt barn eller föräldrar vart gifta i 33år... kom från alla tjejers vaginor i publiken och sen hela den scenen :D Flip Schultz ! Grym jävel!
Filmade nära 10 minuter med min Ericsson K700, grymt dålig bild och ljud men kanske folk är intresserade ändå?
btw. träffade fede, Özze och Andreas Hermansson där igår också... |
|
|
| RebeL9 |
| utifrån allt jag sett på Youtube så tycker jag inte att han är speciellt rolig. Hans imitationer känns urvattnade på något vis. Det är långt ifrån Chapelles nivå. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|