return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 
M.I.K.E. album launch party in...!

Progrez
Qua platenkeuze gaf Fred Nova mij wel het meeste voldoening. Vooral die Quadran, Matanka en Exposure waren het wachten waard. Technisch klonk het niet altijd even zuiver, maar de platenkeuze maakte dat goed. Hij had het volk ook goed mee.

Andrew Bennet draaide eigenlijk erg kwalitatief. Spijtig dat hij vroeg moest beginnen. Daardoor kreeg hij onterecht wat weinig appreciatie. Hopelijk komt hij nog eens naar België, en dan liefst om voor een groter publiek te spelen.

M.i.k.e. viel ook te waarderen, niet onmiddellijk door de gemiddelde bezoeker, want naar mijn mening moet zijn nieuwe cd nog wat groeien. Onbekend is onbemind, zeker in Illusion.
The Gift - The Seventh Day was een subliem moment. De eerste keer gehoord op nen Antwerp Is Burning outdoor om een uur of 5 's morgens, en het klinkt nog altijd even goed.
M.i.k.e.'s trance doet het nog altijd beter dan zijn tech daar in Lier.

Fred Baker draaide het eerste kwartier al The Search For Freedom en Out Of Our Lives, en dan kon hij voor mij al niet veel fout doen. Soms mixte hij de beat van de volgende plaat door de break van de plaat die speelde. Dat hoefde niet altijd en werkte soms storend.
Maar ik heb het gevoel dat Illusion het wel kon appreciëren. Hij wisselde zijn traditionele trance af met tech-trance. Zoals te verwachten. Ik had nog gehoopt op enkele klassiekers genre zijn Mr. Sam remixen of Screen's, maar dat was dus ijdele hoop.

En het was druk in een Illusion met een volledige trance line-up.
Volgende week: Airwave!
FredNova
Het was inderdaad niet altijd perfect gemixt, mijn excuses, maar zoals reeds gezegd 'het moest snel gaan' en het volk moet 's morgens kunnen blijven doorgaan (en niet in slaap vallen :toothless )

Plaatjes die het net niet gehaald hebben (en die ik wel wou draaien):

MIKE - Keep rockin => kraken, oud, snel, kraken en kraken...
Push - Universal nation (Live @ Illusion mix!) => Fred Baker draaide al een mix in zijn set...
Sunscreem - Exodus (Push remix) of Cygnus X - The orange theme (Push remix)... net niet...
Plastic Boy - Live another life => toch Silver Bath verkozen
Moon Project - Glow of Moments are forever
Solar Factor - Deep sonar
Cosmo Kid - The meltdown
Overtone - Mental movement
...

Kiezen is toch zo moeilijk :(
(Khad nog een uurtje (en nog veel langer) 'best of' kunnen draaien maar je moet met het publiek rekening houden)
Dj Mike Foston
Aaaarrrrgggghhhh, KNALPARTY alweer !!! Er komt geen einde aan precies...

We wouden absoluut Bennet voor de eerste keer horen, daarmee toch nog net op tijd Illusion binnengevallen (rond 23u.00)...
Superleuk was ook het decor buiten... :) Wss, van een vorig feestje ofzo...

Spijtig dat Bennet zo vroeg geprogrammeerd stond, want hij draaide een supervette set, dus jammer dat er zo weinig volk aanwezig was op dat moment !!!
We stonden dan ook bijna als enigste op een quasi lege dansvloer te shaken... ;) Een paar superdikke bommen gedraaid !

M.I.K.E. verwittigde mij dat hij heel vernieuwend en weinig hitjes ging draaien, dus waren we heel benieuwd natuurlijk ! :-)

Zijn set was echt heel sterk ! Heb me supergoed geamuseerd !
Veel nieuwe platen gehoord met een groot bom potentieel ! :)

Eerste keer Fred Baker aan het werk gezien en direct een schot in de roos... Eerst zweverig, daarna het iets zwaardere werk... ;-)
Het publiek was ook goed mee...

Tenslotte Fred zijn set... Fantastisch om al die ouwe gouwes nog eens te horen ! Moest inderdaad alles uit de kast halen om het volk in beweging te houden, maar dat is hem dan ook zeer goed gelukt !
Illusion mag hem zeker en vast nog eens programmeren ! :-)

Tenslotte nog eventjes Nico gehoord die de ene bom na de andere oplegde...
Was spijtig genoeg te cassé om te blijven doorfeesten en dan maar rond 7u30 doorgegaan...

Ondanks dat er 2500 gratis tickets waren uitgedeeld, was het in de ground level altijd heel goed te doen qua drukte... Alleen the level was te druk... Spijtig van de niet altijd gezellige sfeer door het vele dope volk (cfr. the level ???)... Dat was dan ook het grootste minpunt van deze avond...
Zehra
fotos: M.I.K.E. - The Perfect Blend Album Launch Party

filmpjes: MVI001.AVI & MVI002.AVI
TOR
^ Thanks :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium