|
|
| Jasperovitsj |
Owja, misschien nog the ultimate request:
Exposure - Magic impuls
Een plaat die weinig tot nooit live gedraaid is door Mike of andere dj's, maar ik heb hem 1 keer live gehoord in de Cherry Moon, en das echt een überbom! En ik denk dat er een hoop Mike-fans met mij die plaat ook wel eens live willen horen :crazy:
En nu stop ik met requesten :o |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Exposure - Magic impuls
|
Ik ging Fred zn ding laten doen en geen requests plaatsen, maar ik kan het toch niet laten om hier een +1 bij te zetten. :D
Extreme Trax - Final Fantasty is ook zeer welkom, maar er is zodanig veel keuze, hehe. Ik vertrouw op Fred zn goede instincten ;) |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Nagib
^Negen uur Illusion lijkt mij wel iets te veel... |
Dit is geen negen uur Illusion. Dit is negen uur trance.
Negen uur Illusion kan ik ook niet aan ;) .
Exposure - Magic Impulse krijgt mijn stem ook.
Misschien wel één van zijn meest onderschatte producties.
Hmmm camouflage..:tongue2 |
|
|
| FenixStyle |
Van de gelegenheid maar eens gebruik maken om hier na maanden van inactief aanwezig te zijn, ook maar eens iets te posten..:)
Aurélie
BZRK
TOR
Nagib
Synthesia
Jasper & Zehra
Progrez
Solar & friends
FenixStyle
ook dus aanwezig vanavond.. Al zal het wel maar tot het eind van MIKE zn set zijn, want kameraad was zoal moeilijk te overtuigen om tot Lier te rijden.. :( Maarja dat maken we dan maar goed door om stipt tien uur al voor de deur te staan ;)
*na edit* Pfff daarnet te horen gekregen dat kameraad wegens verschillende "redenen" dan toch niet kan (wil?) meegaan en ik bijgevolg dus niet in Lier geraak :( :( :( En in mn eentje van Genk tot Lier met de trein, da zie ik ook niet echt zitten.. :)
KL*TE...
Mvg Fenixstyle, die maar eens dringend voor zn rijbewijs moet gaan ;) |
|
|
| FredNova |
| :tongue3 :disbelief :happy2: :nervous: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|