|
WilleM & Maxima, wat vinden jullie ervan
|
|
|
| Blik |
ik weet dat je er ondertussen al schijtziek van bent geworden van dat huwelijk enzo, maar toch ff een thread erover. Het is morgen al, wat vinden jullie er nou van dat het zo opgeblazen word en dat die pa van maxima niet mag komen?
ik vind het echt de grootste onzin die er is eigenlijk, wat maakt het nou uit wat die gozer in het verleden gedaan zou hebben, het gaat er toch om wat die zegt en wat die nu doet, hij heeft al gezegd dat die er spijt van had dat die ooit minister van landbouw geworden is onder het videla-regime.....
wat vinden jullie ervan, en gaan jullie morgen kijken natuurlijk.....?? |
|
|
| magrec |
Nederlanders zijn hypocriet.
Vanmij had die vader ook wel aanwezig mogen zijn, zullen we eens gaan kijken hoeveel nederlanders ooit fout zijn geweest, screbrenica, daar op indonesië in de oorlog etc...btw wie had nou van dat videla regime gehoord voordat maxima in beeld kwam? |
|
|
| New Wave |
Ik vind dit een hele belangrijke topic......het gaat tenslotte om onze toekomstige dictator en dictatorin........en wat mij betreft...
.....interreseert het me geen ene flikker eigenlijk ........:D |
|
|
| Ruben_Dubbink |
moet zeggen dat ik nu wel een keer behoorlijk ziek wordt van dat gezeur over die pa van Maxima. Als Maxima zegt dat die ouwe niks wist van wat er werkelijk gebeurd is vind ik dat je haar moet vertrouwen.
Denk dat ik morgen nog wel fftjes voor de tv ga hangen, al is het dan alleen maar om even die chicks van het zweedse koningshuis te zien, wat zijn dat lekkere wijven zeg! :D
Wat vinden jullie eigenlijk van die vrouwtjes??
GreetZ RubDub |
|
|
| Ding Chavez |
Dat ie niet mag komen is idd grote onzin. Maar het is niet zo dat als ie fout is geweest dat je het dan maar moet vergeten... Als ie fout is geweest moet ie gestraft worden daarvoor, maar hem daarom niet naar het huwelijk van z'n dochter te laten komen is natuurlijk geen goede straf.
Ik ga iig wel ff kijken morgenvroeg, denk niet al om 10:00 maar ik wil er toch zeker wel ff wat van zien.
GreetZ, DC |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|