|
WilleM & Maxima, wat vinden jullie ervan
|
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by TimeportE
nou ik vind het goed dat ze gaan trouwen etc maar uuh stel die vader zou er van af weten dan zou die zeker van mij niet mogen komen, niet omdat hij dan iedereen zou gaan ontvoeren (beetje misplaatste grap vind ik :() maar gewoon omdat hij van iets ergs afweet en der dan neit eerlijk over is.. maar niemand weet (op hijzelf na dan) of hij der van af wist, dus daar kan ik verder niet verder over oordelen :):) |
Hehe eindelijk iemand die nadenkt......natuurlijk gaat het er niet om dat die vent nu iemand gaat ontvoeren! Maar hij is er waarschijnlijk medeverantwoordelijk voor. En dat het allemaal zo lang geleden gebeurd is hoeft nog niet te betekenen dat je zomaar een mooi feestje kan gaan bouwen hier, Ik moet er niet aan denken dat het mijn broer of zus was geweest, en zo lopen er honderden daar... |
|
|
| Blik |
| het hypocriete eraan is dat tijdens het WK in Argantinie (waar Nederland de finale verloor:() er ook al een discussie was of nederland daar moest gaan voetballen ofniet, toen vond iedereen dat het toch wel kon, en dan zou nu opeens die pa niet kunnen komen.......hypocriet ten top is dat gewoon |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by Blik
het hypocriete eraan is dat tijdens het WK in Argantinie (waar Nederland de finale verloor:() er ook al een discussie was of nederland daar moest gaan voetballen ofniet, toen vond iedereen dat het toch wel kon, en dan zou nu opeens die pa niet kunnen komen.......hypocriet ten top is dat gewoon |
Daar kan je mij niet op aanspreken, en je kan een potje voetbal ook niet echt vergelijken met een staatsbezoek.
Maar ik moet je wel een klein beetje gelijk geven, ik vind ook dat we niet hadden moeten voetballen. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Daar kan je mij niet op aanspreken, en je kan een potje voetbal ook niet echt vergelijken met een staatsbezoek.
Maar ik moet je wel een klein beetje gelijk geven, ik vind ook dat we niet hadden moeten voetballen. |
was ook niet tegen jou ofzo, dan zou ik je erbij quoten :D |
|
|
| kolkiewolkie |
Bijna gelukt om alles langs me heen te laten gaan... alleen wat later gegeten vanmiddag om dat paps + mams wel aan het kijken waren en onder het eten dus een stukkie gezien... echt beschamend hoe sommige lui uit hun dak gaan om zoiets, echt, als ik hier dat allemaal moet gaan proberen te quoten met emoties enzo..... lukt niet gewoon
verder boeit het me absoluut niet, behalve dat het me wel weer irriteert dat ik die van het zweedse koningshuis niet gezien heb (DAMN, das hot stuff :D )
ok, mzzl
greetz kolkiewolkie |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|